کد خبر: ۲۳۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


شهردار کرج گفت: احداث و بهره‌برداری از کمربند شمالی کرج به اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر و با افزایش جمعیت و همچنین رشد مهاجرت به مرکز استان البرز، شاهد افزایش چشم‌گیر جمعیت این شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: کرج در حالی که در حدود دو دهه قبل جمعیت زیادی نداشت،‌ امروز حدود دو میلیون نفر شهروند دارد که خدمات‌رسانی به آنها نیازمند روحیه جهادی، عزم جدی و اقدام و عمل بسیجی‌وار دارد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مهمترین معضل این شهرستان در حال حاضر گره‌های ترافیکی است، گفت: کرج با توجه به افزایش جمعیتی که در سال‌های اخیر داشته، همچون دیگر شهرستان‌ها و شهرهای پر جمعیت از این معضل رنج می‌برد.

ترکاشوند افزود: مدیریت شهری در البرز در تلاش برای رفع این معضل اقدامات جهادی بسیار خوبی انجام داده که از آن جمله می‌توان به اجرای چندین پروژه مهم احداث تقاطع‌های غیر همسطح اشاره کرد.

وی افزود: به طور قطع اگر این تقاطع‌ها و پل‌های بزرگ نبود، امروز گره ترافیک کرج بازنشدنی می‌نمود.

شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به احداث کمربند شمالی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه در حقیقت یک ابرپروژه در کرج است و احداث آن بار ترافیکی را به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار طرح مشخص و از چند هفته دیگر عملیات اجرایی را آغاز خواهد کرد، گفت: تکمیل و بهره‌ّبرداری از پروژه بزرگراه شمالی کرج که به اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

شهردار مرکز استان البرز افزود: به طور قطع احداث این پروژه نیازمند یک کار جهادی است و ستادی برای این کار انجام و تمام مدیران شهرداری موظف به اجرای مصوبات ستاد فوق شده‌اند.

ترکاشوند در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این طرح باید در مدت پنج سال به پایان برسد، اما در تلاش هستیم که در مدت زمان کوتاه‌تری پروژه فوق را به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار