کد خبر: ۲۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 17 May 2016


قائم مقام کمیته امداد امام استان البرز گفت: 19 نیکوکار مقیم خارج از کشور آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی البرز، اسماعیل رحیمی گفت: اکنون حدود 30 هزار حامی، حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد البرز را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: دراجرای طرح اکرام ایتام، نیکوکاران و خیرین می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهانه و معمول، حمایت‌های غیر نقدی شامل پوشاک، موادغذایی، خدمات مسکن شامل تأمین خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی شامل امکانات بهداشتی، پزشکی، دارویی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اردویی و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز برعهده گیرند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به طور معمول بیشترین تعداد جذب حامی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و حامیان علاقه‌مند به شرکت در طرح می‌توانند در وقت اداری با حضور در دفاتر کمیته امداد در البرز و یا تماس با شماره تلفن 32820022 ضمن رؤیت شناسنامه‌های ویژه ایتام ، یتیم مورد نظر خود را انتخاب و حمایت از آنان را آغاز کنند .

رحیمی یادآور شد: به لطف خدا و حمایت حامیان تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد چند حامی دارند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار