عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه بلندمرتبه‌سازی پیرامون حرم رضوی بافت فرهنگی حرم را تخریب کرده است، از عدم برخورد با صدور مجوزهای بلندمرتبه‌سازی در این منطقه انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 01 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، سید عبدالکریم جوادی در رابطه با بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: بی‌تدبیری‌های زیادی از 10 سال پیش تاکنون در بافت پیرامون حرم اتفاق افتاده که آسیب‌های جدی برای زائران و مجاوران حرم به وجود آورده است.

وی افزود: با شروع طرح‌های بلندمرتبه‌سازی از سال 88 به بعد در اطراف حرم با وجود تمام تکنولوژی و هزینه‌هایی که انجام گرفته، بافت فرهنگی حرم از بین رفته است.

عضو شورای شهر تصریح کرد: تصویب مجوزهای بلندمرتبه‌سازی پیرامون حرم مطهر رضوی اشتباه بزرگی بود که به صورت جدی با آن برخورد نشد.

جوادی در رابطه با برخورد با تخلفات شهرسازی اظهار كرد: برخورد با این اقدامات از طرف استانداری باید پیگیری بشود و هر چه دیرتر اقدام شود آسیب‌های بیشتری به شهر وارد خواهد شد.

وی در رابطه با نقش شورای عالی شهرسازی در این رابطه گفت: شورای عالی شهرسازی موظف است از اقدامات غیراصولی شهرسازی جلوگیری کند اما این شورا تاکنون از ابلاغ مصوبات خودداری کرده است.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به نقش مردم بيان كرد: در این قضایا برای زودتر به نتیجه رسیدن دخالت‌های مردمی هم لازم است و مردم می‌توانند از طریق احقاق حقوق خدمات شهری شهروندی پیگیری کنند.

جوادی در رابطه با حل‌وفصل اختلافات به وجود آمده بین شورای شهر و شورای عالی شهرسازی عنوان كرد: تمامی اعضا شورای شهر درصدد رفع قضایای به وجود آمده هستند.

وی نقش شورای شهر را در اتفاقات به وجود آمده تکذیب کرد و گفت: اعضای شورای شهر افرادی توانمند و متعهد هستند که درصدد رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار