جمعی از مادران شهدای شهرستان قرچک به‌ مناسبت بزرگداشت مقام زن و مادر به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم مشرف شدند.
کد خبر: ۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 17 April 2015
به گزارش فارس، مادران شهدای شهرستان قرچک به‌مناسبت بزرگداشت مقام زن و مادر و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم مشرف شدند.

آزمون کادری، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در حاشیه آیین بدرقه این عزیزان اظهار داشت: بی‌شک آزادی امروز ایران اسلامی در دنیای پر تلاطم کنونی، وجود نعمت بی‌بدیل همین مادران و شهدا است.

وی عنوان کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های این مادران که فرزندان خویش را در جبهه‌های حق علیه باطل فرستادن تا امروز نام مقدس انقلاب اسلامی درخشان و قدرتمند بر تارک تاریخ بدرخشد.

این مسئول اضافه کرد: از این رو، خدمات‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نه تنها یک وظیفه، بلکه افتخاری بزرگ است که خداوند متعال نصیب بندگانی چون ما کرده و مجموعه بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک به چنین امر مهمی به خود می‌بالد.

کادری بیان داشت: هدف از این اردوی زیارتی تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم و ارج نهادن به زحمات و ایثارگری‌های خانواده‌های آنان است.

بر پایه این گزارش، در این سفر معنوی یک روزه، مادران شهدا از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مسجد مقدس جمکران بازدید می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار