معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ثبت احوال گیلان مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی شد.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 07 June 2016

انتصاب


جوان پرس :
 طی مراسمی و با حضور رییس سازمان ثبت احوال کشور از خدمات محمد جوان مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی قدردانی و محمد حیرت انگیز به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه اداری معرفی شد.حیرت انگیز پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ثبت احوال گیلان بود.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در این مراسم گفت: شاخص جایگزینی جمعیت نزدیک به دوم سوم شاخص مطلوب و مورد نیاز در کشور است.

 سید علیرضا آوایی افزود: در حال حاضر شاخص جایگزینی جمعیت در کشور ۱٫۴۳ نفر است که با ادامه این روند به سمت جامعه پیر حرکت می کنیم.

وی اضافه کرد: شاخص جایگزینی جمعیت مطلوب در کشور ۲٫۱ است که برای رسیدن به این امر باید تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری به صورت کارشناسی شده و مبتنی بر نظرات صاحب نظران و کارشناسان است و باید مورد توجه جدی همه مردم و مسئولان قرار گیرد تا زمینه رشد منطقی جمعیت در کشور رقم بخورد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: متوسط متولدان امسال در کشور روزانه حدود چهار هزار نفر است که امیدواریم این رقم با همراهی رسانه ها و فرهنگ سازی در اقشار مختلف جامعه افزایش یابد.
آوایی با قدردانی از تلاش های محمد جوان مدیرکل سابق ثبت احوال آذربایجان غربی، تغییر مسئولان را امری بدیهی در سازمان های مختلف عنوان کرد و گفت: مسئول بودن و خدمت کردن به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت الهی است و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.
علی مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخابات آذربایجان غربی هم در این آیین با قدردانی از تلاش های مدیرکل سابق ثبت احوال استان گفت: ثبت احوال از نهادهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود که ضمن صدور اسناد هویتی، آمار وقایع حیاتی را نیز ثبت و ضبط می کند.
وی با اشاره به روند نامناسب رشد جمعیتی کشور و استان افزود: امیدواریم با همراهی همه دستگاه های اجرایی و فرهنگ سازی در جامعه شاهد رشد طبیعی هرم جمعیت و تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این خصوص باشیم
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار