مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: فعالیت نانوایی هایی بربری و سنگگ در این استان که مورد اقبال مردم در ماه مبارک رمضان قرار می گیرند تا ساعت 22:30 شب ادامه دارد.
کد خبر: ۲۴۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 08 June 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: فعالیت نانوایی هایی بربری و سنگگ در این استان که مورد اقبال مردم در ماه مبارک رمضان قرار می گیرند تا ساعت 22:30 شب ادامه دارد.

به گزارش تابناک ایلام ، نعمت الله بیرانوند شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی دستگاه های نظارتی جهت برگزاری طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای افزایش ساعات پخت این واحدها و همچنین تامین آراد مورد نیازشان انجام شده است.
به گفته وی، ساعت کار نانوایی های استان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه واحدهایی بربری و سنگگ که مورد اقبال و تقاضای مردم هستند از ساعت 16:30 آغاز و تا ساعت 22:30 ادامه دارد.
بیرانوند اضافه کرد: گشت های نظارتی در این ایام نظارت دقیقی بر نحوه فعالیت ها به ویژه از نظر افزودنی های غیر مجاز احتمالی در واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات دارند.
وی افزود: قیمت برخی کالاهای هدف در این طرح همچون قند و شکر، برنج، روغن، گوشت، میوه و سبزیجات، لبنیات، حلیم و آش نیز در این ایام مورد نظارت دقیق قرار می گیرد ضمن اینکه فعالیت رستوران ها و تالارها نیز ارزیابی می شود.
بیرانوند تاکید کرد: گشت های نظارتی با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه های عضو به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن پلیس و دانشگاه علوم پزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17:30 تا 20:30 هر روز در بازار حضور پیدا کرده و بر نحوه عرضه کالاها و اماکن هدف نظارت و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قاطع می کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین بر نظارت دقیق در عرضه غذا در رستوران ها از نظر بهداشت و سایر موارد لازم تاکید کرد.
بیرانوند یادآور شد: افرادی که درخواست مجوز فعالیت در وعده و وقت ناهار دارند به این اداره کل معرفی می شوند تا پس از بررسی مجوزهای لازم برای آنها صادر شود./م



منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار