فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین گفت: مبلغ 260 میلیون ریال کالای احتکار شده در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۲۷۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 01 August 2016
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر احتکار مواد غذایی در یکی از انبارهای سطح شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان شیروان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس از تائید صحت و سقم موضوع در معیت نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در بازرس از یکی از انبارهای سطح شهر موفق به کشف 260 میلیون ریال مواد غذایی احتکاری، شدند.
وی در ادامه بیان داشت: مواد غذایی کشف شده شامل 2 تن برنج پاکستانی، 91 کارتن پودر ماشینی، 110 بسته رب، 6 کارتن چای و پنج کارتن روغن سرخ کردنی سه لیتری است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان اظهار داشت: پروند تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

***دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز 650 هزار ریالی از حساب بانکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی بدون اطلاع وی مبلغی را از حساب او سرقت کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم با مشخصات آقای ع.م اهل و ساکن خراسان رضوی را شناسایی کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه متهم به پلیس فتا احضار شد، اظهار داشت:متهم پس از ارائه مستندات پلیس در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
سرهنگ اعتمادی گفت: متهم در اعتراف خود با بیان اینکه در گذشته با شاکی همکار بوده و رمز دوم حساب را در اختیار وی گذاشته، موفق به برداشت 650 هزار ریال با استفاده از خرید شارژ شده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهم بهمراه پرونده برای سیر قانونی به مقام قضایی معرفی شد، به عموم شهروندان توصیه کرد: به راحتی به افراد غیر اعتماد نکنند و کارت عابر بانک خود را به منظور انجام عملیات های بانکی در دسترس هیچ فردی قرار ندهند تا از این طریق مانع سوء استفاده سارقان و مجرمان شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار