کد خبر: ۲۷۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 03 August 2016


نمایند مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سالیان گذشته به دلیل افزایش جمعیت و افزایش تعداد خودروها در سطح شهرهای استان البرز نیز شاهد ترافیک‌های سنگین بوده و همین امر مشکلات بسیاری را برای مردم و مسؤولان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه کنارگذر بزرگراه شمالی اظهار داشت: استان البرز با داشتن راه‌های بسیار مهم از جمله جاده چالوس همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است و به دلیل حجم بالای ترددها در راه‌های این استان شاهد ترافیک‌های سنگین هستیم.

وی افزود: البته طی سالیان گذشته به دلیل افزایش جمعیت و افزایش تعداد خودروها در سطح شهرهای استان البرز نیز شاهد ترافیک‌های سنگین بوده و همین امر مشکلات بسیاری را برای مردم و مسؤولان ایجاد کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید پروژه‌ها و طرح‌های بزرگی در این زمینه طراحی شود تا بتوانیم معضلات ترافیکی را در این استان مرتفع کنیم.

کولیوند افزود: تکمیل آزادراه تهران - شمال، اتصال بزرگراه شهید همت به جاده چالوس، بزرگراه شمالی و جنوبی کرج از مهمترین پروژه‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر عملیاتی و به اتمام برسد که بتوانیم اقدامات مناسبی را در رفع معضل ترافیک این استان انجام دهیم.

وی با اشاره به آغاز اجرایی شدن طرح بزرگراه شمالی کرج گفت: با اجرایی شدن این مهم بخش اعظمی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز مرتفع می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به راه‌اندازی مترو اشاره کرد و بیان داشت: ساخت مترو در کرج با مشکلاتی مواجه شده که لازم است تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این مهم به کار بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار