کد خبر: ۲۷۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 03 August 2016

 

شهردار کرج گفت: با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال ساخت و تکمیل کمربند شمالی کرج آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگراه شمالی کرج اظهار داشت: این پروژه پس از چهار سال انتظار امروز به مرحله کنگ‌زنی درآمده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده و با تخصیص اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال پروژه کمربند شمالی کرج آغاز شد.

 

ترکاشوند با اعلام اینکه طبق زمان‌بندی انجام شده برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی می‌شود این مهم ظرف مدت زمان حدود سه سال به بهره‌برداری برسد.

 

وی توسعه خدمات‌رسانی به مردم و رفع معضلات ترافیکی را از مهمترین اولویت‌ها دانست و افزود: این بزرگراه با بیش از 17 کیلومتر مسافت، با تعداد 11 تقاطع غیرهمسطح و 22 عرشه راه‌اندازی می‌شود.

 

شهردار کرج خاطرنشان کرد: بزرگراه شمالی کرج براساس نقشه‌های طراحی شده، منطقه حصار کرج را به مناطق شمالی و غربی این کلانشهر متصل و در نهایت در غربی‌ترین نقطه کرج در بخشی از آزادراه کرج-قزوین به پایان می‌رسد.

 

به گفته وی با ساخت بزرگراه شمالی کرج، بخش عمده ترافیک بزرگراه شهید همت روان‌سازی می‌شود.

 

وی تأکید کرد: همچنین با بهره‌برداری از آزادراه شمالی کرج بخش قابل توجهی از ترافیک درون شهری این کلانشهر نیز کاسته می‌شود، ضمن آنکه با متصل شدن این کمربند به بزرگراه همت خودروها برای دسترسی به مناطق مختلف این شهرستان دیگر نیازی به عبور از مرکز شهر و خیابان‌های اصلی را ندارند و می‌توانند با استفاده از بزرگراه شمالی کرج، ادامه مسیر بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار