تجربه نشان داده که بورس کالا تا کنون نتوانسته است کامل موفق شود و این روش آنچنان که باید موفق نبوده است؛ اما برای اینکه بتوان کام کشاورزان را شیرین کرد، باید فکری به حال چیره شدن بر مشکلات آن نمود. عرضه محصولات کشاورزی در بورس، باعث می شود تا خریداران و فروشنده های جزء، نتوانند از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۲۷۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 04 August 2016

غلامعلی جعفرزاده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  در خصوص این موضوع اظهار داشت: در فرایند بورس، می توان کشف قیمتی نزدیک به واقعیت را داشت.
 
وی گفت: به نظر می رسد، این کار می تواند دست دلالان را کوتاه کند، ولی به هر حال مافیای پشت این کار، نمی خواهد عرضه برنج در بورس آغاز شود.
 
وی همچنین یادآور شد: تجربه نشان داده که بورس کالا تا کنون نتوانسته است کامل موفق شود و این روش آنچنان که باید موفق نبوده است؛ اما برای اینکه بتوان کام کشاورزان را شیرین کرد، باید فکری به حال چیره شدن بر مشکلات آن نمود.

این نماینده مجلس افزود: عرضه محصولات کشاورزی در بورس، باعث می شود تا خریداران و فروشنده های جزء، نتوانند از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر، عده ای انگشت شمار به صورت عمده در این بازار فعالیت می کنند و دوباره این کشاورزان هستند که سرشان بی کلاه خواهد ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار