فرماندار شهرستان پاوه:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: رسانه را رکن چهارم دموکراسی دانست و رسانه ها و خبرنگاران بهترین فرصت برای اصلاح تصمیمات اشتباه مدیران هستند.
کد خبر: ۲۷۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 06 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه؛ پرویز ایده پور در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ نقش رسانه ها و خبرنگاران را در جامعه بسیار مهم و حایز اهمیت دانست.

وی گفت: خبرنگاران با نقدهای سازنده از مدیران و دستگاه های اجرایی زمینه اصلاح امور و رفع مشکلات ناشی از تصمیمات اشتباه مدیران را فراهم کرده و موجب آرامش روانی برای مدیران دستگاه های اجرایی و مردم در جامعه می شوند.

فرماندار پاوه با تآکید بر نقدپذیری مدیران گفت: مدیران با بالا بردن آستانه تحمل و نقدپذیری خویش، نقد رسانه ها را به عنوان یک فرصت برای بازنگری در تصمیمات و اصلاح امور بدانند.

ایده پور با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران و حوزه فعالیت گسترده آنان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گفت: رسانه و خبرنگاران با توجه به اینکه بصورت آن لاین و مستقیم با مردم و جامعه در ارتباط هستند باید آهسته و پیوسته و آگاهانه حرکت کنند زیرا در غیر این صورت اگر مرتکب کوچکترین اشتباه در نگارش و نشر خبری شوند غیرقابل جبران و بازگشت است.

فرماندار پاوه با قدردانی از زحمات خبرنگاران و مدیران سایت های محلی به دلیل انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان، بیان عملکرد دستگاه های اجرایی، خدمات نظام و نقطه نظرات و پیشنهادهای مردم تداوم این رویکرد را در راستای توسعه و رشد شهرستان در زمینه های مختلف تأثیرگذار دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار