2 طرح عمرانی- خدماتی امروز/دوشنبه/ همزمان با هفتمین روز هفته دولت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی در زاهدان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 29 August 2016
معاون حقوقی رئیس جمهور در بدو ورود به زاهدان بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی زاهدان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، میدان امام حسین(ع) و یک واحد پرورش مرغ تخم گذار را در این شهرستان افتتاح کرد.
شهردار زاهدان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میدان امام حسین (ع) این شهرستان به گستره چهار هزار و 100 متر مربع و اعتبار هشت میلیارد ریال در مدت 9 ماه ساخته شده است.
سید مسلم سیدالحسینی افزود: همزمان با هفته دولت بیش از 70 طرح در حوزه های خدمات شهری، عمران و بهسازی، فضای سبز شهری و حمل و نقل و ترافیک در این شهر به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طرح پرورش مرغ تخم گذار این شهرستان توسط تعاونی 116مهر زاهدان با گستره 32 هزار و 500 متر مربع با اعتبار 140میلیارد ریال راه اندازی شد.
رضا نجفی افزود: ظرفیت سالانه تولید تخم مرغ این طرح بزرگ کشاورزی چهار هزار و 500 تن است.
به گزارش ایرنا افتتاح پروژه میدان امام حسین (ع)زاهدان، شرکت در همایش طلاب شیعه و سنی در محل مسجد مکی اهل سنت، شرکت در مراسم تجلیل از شهدای کارمند با حضور کارکنان بسیجی، حضور در نشست شورای اداری و کارشناسان سیستان و بلوچستان، شرکت در اجتماع حاشیه نشینان با محوریت فرمانداری شهرستان زاهدان، حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در صدا و سیمای مرکز استان از جمله برنامه های سفر یکروزه معاون حقوقی رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار