ورزشکار قائمشهری عضو تیم ملی کشتی آلیش کشورمان که در مسابقات جهانی در کشور قرقیزستان به مدال برنز تن داد گفت : با بدشانسی مقابل حریف ازبکستانی مدال طلای این دوره از مسابقات را واگذار کردم و به مقام سومی رسیدم .
کد خبر: ۲۹۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 10 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، یاسر محمدی که در وزن 80 کیلوگرم کشتی گرفت پس از بازگشت از مسابقات روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در مسابقات جهانی 30 کشور حضور داشتند که حریفانم از کشورهای سویس، اوکراین و ازبکستان بود.
وی سطح این مسابقات را که 17و 18 شهریورماه جاری در قرقیزستان برگزارشد بالا توصیف کرد و افزود :رقابت های جهانی بسیار حساس بود ، زیرا کشورهای قدرتمند جهان در این رقابت ها حضور داشتند .
 
ورزشکار مازنی عضو تیم ملی کشتی آلیش با بیان اینکه باید با اطمینان خاطر و تمرکز بیشتری مبارزه می کردم ادامه داد: در ابتدای مسابقه و با حریفانی ار سویس و اوکراین راهی مرحله نیمه نهایی شدم اما متاسفانه در مرحله پایانی با شکست مقابل حریف ازبکستانی به مدال برنز دست پیدا کردم.
محمدی به شکست دور از انتظار مقابل حریف ازبکستانی اشاره کرد و گفت:وقتی دو امتیاز از حریفم عقب ماندم اعتماد به نفسم را از دست دادم و بازی را به وی واگذار کردم.
**به مدال طلای مسابقات بین المللی بلاروس فکر میکنم.
 
عضو تیم ملی کشتی آلیش به برگزاری مسابقات تورنمنت کشتی در مهرماه امسال درکشور بلاروس اشاره کرد و گفت: در مسابقات چیزی قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد اما با آمادگی لازم در این دوره از رقابت ها شرکت خواهم کرد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر زیر نظر مربیان نبی زاده و بهنام طیبی تمرینات فشرده ایی را انجام میدهم تا بتوانم با کسب مدال طلا به کشورم برگردم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار