مسابقات جودو بزرگسالان مازندران ، انتخابی قهرمانی کشور و گرامیداشت شهدای مدافع حرم عصر جمعه با قهرمانی تیم چالوس درقائمشهر پایان یافت .
کد خبر: ۲۹۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 16 September 2016
در پایان این مسابقات که 89 جودوکار از 13 شهر مازندران در سالن چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر باهم رقابت کردند ، تیم چالوس با کسب 3 نشان طلا و یک نقره قهرمان شد.
 
رئیس هیات جودو قائمشهر در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت که تیم آمل با کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز دوم و تیم قائمشهر ، میزبان مسابقات نیز با کسب 2 طلا و 2 نقره سوم شد.
محسن گرجی افزود : در نتایج انفرادی این مسابقات که در هفت وزن برگزار شد ، در وزن 60 کیلوگرم محمد حسن الکائی از چالوس ، 66 کیلوگرم شایان بزرگی از آمل ، 73 کیلو گرم احمد رحیمی از چالوس ، 81 کیلوگرم ابوالحسن آبدین پور از چالوس ، 90 کیلو گرم فرشاد دهقان از آمل ، وزن منفی 100 کیلوگرم میثم مرادیان از قائمشهر و در وزن مثبت 100 کیلوگرم داود رستم پور از قائمشهر صاحب نشان طلای این وزن ها شدند.
 
وی ادامه داد : نفرات برتر هر وزن به اردوی آماده سازی تیم منتخب مازندران دعوت شدند تا آبان ماه به مسابقات قهرمانی کشور که در شیراز برگزار خواهد شد، اعزام شوند .
جوایز جودوکاران برتر و تیم های اول تا سوم این مسابقات با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ومسئولان ورزشی قائمشهر اهداء شد.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار