استعفای شهردار زاهدان که از چندی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر شده بود پس از طرح در دویست و چهلمین نشست این شورا مورد موافقت قرار گرفت و احمدرضا ریگی به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد.
کد خبر: ۳۰۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 26 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از خبر روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری زاهدان، سید مسلم سیدالحسینی پس از حضوری هرچند کوتاه اما موفق در مجموعه شهرداری زاهدان به کار خود در این نهاد خدمتگزار پایان داد.
سیدالحسینی از آذر 92 تا ابتدای مهر 95 سکان دار شهرداری زاهدان بود که با تلاشی وصف ناپذیر و با اولویت قرار دادن مناطق حاشیه و کمتر برخوردار توانست گامهای موثری در راستای کاهش مشکلات این مناطق بردارد.
در این گزارش آمده است: سیدالحسینی به عنوان چهل و چهارمین نفر بر مسند شهرداری زاهدان تکیه زده بود و پس از وی و با نظر موافق شورای اسلامی شهر احمد رضا ریگی به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان انتخاب شد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بلال ریگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
کسی ک مانع درامد من خانوادم شد و باعث شد ک بیکار بشم و ترک تحصیل کنم و خرج زندگی نداشته باشمو اینده نداشته باشم و گاهی وقت ها نان شب نداشته باشم و قرض دار باشمو جواب گو نباشم ب علت جم کردن بساط من و دوستانم را خداخیر ندهد شما ک حقوق انچنانی میگیری موقع غذا خوردنت یادت نرود ک جلوی نان خوردن صدها خانواده را گرفتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار