در گرامیداشت میلاد امام مهربانی‌ها
همزمان با سالروز ولادت مسعود مولود کعبه و با حضور شعرای استان عصر شعر مهربان‌ترین بهار در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 03 May 2015

به گزارش فارس، مراسمی در تالار بیضای اردبیل با هدف بزرگداشت سالگشت ولادت فرخنده امیر قافله دلها، گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز پدر عصر شعرخوانی «مهربان‌ترین بهار» با حضور شعرای اردبیلی در تالار بیضای این شهر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم حضرت علی (ع) را مظهر عدالت، شهامت و شجاعت عنوان کرد و با اشاره به نقش ارزشمند آن حضرت در صیانت از حریم نبوی و نشر رسالت محمدی (ص) اظهار کرد: حضرت علی (ع) کشته راه عدالت است.

سید ناصر اسحاقی با تاکید بر ضرورت الگوگیری جوامع مختلف به ویژه جوامع اسلامی از سیره علمی و عملی مولود کعبه افزود: سیره و معارف علوی چراغ راه ما در رسیدن به کمال و سعادت دنیوی و اخروی است.

وی با گرامیداشت تقارن هفته معلم با میلاد حضرت علی (ع)، از استاد مرتضی مطهری به عنوان یکی از فرزندان شایسته انقلاب اسلامی نام برد و گفت: آثار و افکار و اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری باید در جامعه نشر و گسترش یابد.

در این مراسم شاهی، سخنور، بختیاری، صادقی، سیمزاری، محبی، اسدالهی، آذراوغلو، عبدی، جهانگیری، محمدی، فرضی‌زاده، سفیدیان، طالبی و... از شعرای پیشکسوت و جوان استان اشعار و دل سروده‌های خود در نعت و منقبت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) روز پدر و هفته معلم قرائت کردند.

مداحی انور مطلب‌زاده از مداحان استان و نیز تجلیل از شعرا از دیگر برنامه‌های این محفل ادبی بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار