سرپرست شهرداری زاهدان گفت: موضوع اجرای آسفالت و جمع‌آوی زباله باید با اولویت مناطق حاشیه‌ای در دستور کار باشد و بدون هیچگونه وقفه‌ای و با کیفیت هر چه بیشتر انجام شود.
کد خبر: ۳۰۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 02 October 2016

احمد رضا ریگی در شورای اداری این سازمان بر لزوم همکاری بین تمامی حوزه‌ها و ضرورت توجه هر چه بیشتر به رفع مسائل و مشکلات شهر تاکید کرد.

سرپرست شهرداری زاهدان گفت: باید از تمامی قابلیتها و ظرفیتهای موجود در راستای رفع مشکلات استفاده کنیم.

رضا ریگی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای دکتر سیدالحسینی، از وی به عنوان یکی از افراد توانمند و دلسوز که مدتی در خدمت مردم این منطقه بود یاد کرد و گفت: دکتر سید الحسینی یکی از افراد توانمند، دلسوز و با پشتکاری بود که حضورش در شهرداری زاهدان بسیار مثمر واقع شد لذا انتظار داریم در حال حاضر نیز تمامی حوزه‌ها سعی و تلاش خود را مضاعف کنند و با برنامه‌ریزی مناسب و تعامل و همکاری هر چه بیشتر و پرهیز از هرگونه حاشیه پردازی به انجام امور بپردازند.

وی با ابراز خرسندی از وجود نیروهای کارآمد و دلسوز در مجموعه‌ی شهرداری زاهدان گفت: باید خودمان را باور کنیم و با افزایش حس اعتماد و با همتی مضاعف در صدد رفع مشکلات باشیم چرا که مردم این منطقه شایسته‌ی بهترینها هستند لذا باید در این عرصه با تمام وجود در خدمت مردم باشیم.

وی تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید در اولویت قرار گیرد موضوع توجه به مسائل رفاهی و تامین حداقل های پرسنل است که بایستی به موقع انجام شود.

ریگی با انتقاد از ظهور برخی از مواردی که بعضاً باعث بروز کم‌کاری می‌شود گفت: در مقابل هر گونه کم‌کاری و مسامحه به هیچ عنوان اغماض نخواهیم کرد و با جدیت با اینگونه افراد برخورد قانونی به عمل خواهد آمد لذا انتظار داریم بیش از گذشته و با استفاده ازتوانمندیهایی که در مجموعه‌ی شهرداری وجود دارد در راستای حل مسائل پیش برویم به طوری که آیندگان در مورد ما به خوبی و نیکی یاد کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار