قهرمانی فرماندار تکاب:شوراها نهاد مهمی برای ایجاد ارتباط میان مردم و خدمتگذاران خود هستند و در آیات قرآن و احادیث نیز به امر مشورت بسیار توصیه شده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این امر در کشور محقق شده است
کد خبر: ۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 04 May 2015

مردم شیفته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایتمدار آذربایجان غربی با شرکت در آیین های باشکوهی در مساجد، مصلی ها، حسینه ها، تکایا و امامزاده های شهرها و روستاهای مختلف استان میلاد امام اول شیعیان را جشن گرفتند.

به همین مناسبت،خیابانها، میدانها، معابر عمومی، مساجد، تکایا، امامزاده ها، ادارات، نهادها و مکانهای عمومی در آذربایجان غربی تزیین و آذین بندی و چراغانی شده اند.

در آیین های برگزار شده همچنین، روحانیان و شخصیتهای مذهبی آذربایجان غربی به تبیین فلسفه امامت و ولایت و تشریح ابعادی از زندگی گهربار امام علی (ع) پرداختند و مداحان اهل بیت (ع) مداحی و شعرخوانی کردند.

ایستگاههای متعدد صلواتی نیز در همه شهرهای آذربایجان غربی اقدام به پخش شربت، نقل و شیرینی های نذری میان شهروندان کرده و هر رهگذری را میهمان سفره خود می کنند.

برگزاری مراسم جشن سیزده رجب/افزایش ارتفاع آب دریاچه ارومیه/سخنرانی فرماندار تکابتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما،اینکه برای ولادت اسطوره های الهی و معنوی مردم شادمانی کنند بسیار پسندیده و بجاست.اما آیا تاکنون از خود سوال کرده ایم؛که اگر شخص حضرت امیرالمومنین (ع) در بین ما و در عصر کنونی حضور داشتند چه اعمالی را از ما قبول میکردند و به چه راه و منشی سفارش میکردند؟اگر حضرت علی (ع) امروز در جمع ما حاضر بودند آیا واقعا قشر محروم جامعه اینهمه در انزوا قرار داشتند ؟آیا کمک و دستگیری محرومین تبدیل به شعار و آمار دهی و فخر فروشی مسئولین تبدیل میشد؟

پاسخ این سوالات و سوالات بسیاری از این دست با شما...

مسعود باقرزاده کریمی معاون امور تالاب های سازمان محیط زیست، از افزایش ۶۰ سانتیمتری سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به کمترین سطح آن خبر داد.

وی در ادامه گفت:در حال حاضر ارتفاع آب در دریاچه ارومیه معادل ۱۲۷۰.۷۰ متر است در حالیکه در پایین ترین سطح در شهریور ۹۳ ارتفاع آب دریاچه معادل ۱۲۷۰.۱۰ متر یعنی ۶۰ سانتیمتر کمتر از حال حاضر بوده است.

کریمی اظهار داشت: با بارش هاي بهاره سال جاری حجم آب موجود در درياچه اروميه به ۱۳ ميليارد و ۲۲۰ میلیون مترمكعب رسیده است. حجم آب موجود در این درياچه در زمان مشابه سال آبي گذشته ۱۳ ميليارد و ۱۶ میلیون مترمكعب بوده است.

معاون امور تالاب های دفتر زیستگاه های سازمان محیط زیست تصریح کرد: وسعت درياچه اروميه نیز هم اکنون در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته ۷.۵۰ كيلومتر مربع افزايش یافته است.

برگزاری مراسم جشن سیزده رجب/افزایش ارتفاع آب دریاچه ارومیه/سخنرانی فرماندار تکابتابناک آذربایجان غربی:مردم از دست اینهمه آمارهای ضد ونقیض ،اینهمه امید و بیم های نابجا،اینهمه شل کن و سفت کن های مسئولین بستوده نیامده باشند خوب است.

اخیرا در خبرها آمده بود که سطح آب دریاچه ارومیه کاهش یافته است.چند روز بعد خبر افزایش سطح آب دریاچه روی سایتها درج گردید.مدتی بعد ،مسئولین از احیای دریاچه حرف زدند،چندی نگذشت این خبر تکذیب شد و گفته شد که حرف برخی از مسئولین امر صحیح نیست.

یکی به داد این دریاچه برسد که زیر این آمار و ارقام آب شد و رفت و دیگه چیزی ازش باقی نماند.به نظر ما مسئولین همگی دور یک میز گردی بنشینند و حرفهایشان را یک کاسه کنند و حرفی که برای همه قابل فهم و قابل لمس باشد بگویند.

برگزاری مراسم جشن سیزده رجب/افزایش ارتفاع آب دریاچه ارومیه/سخنرانی فرماندار تکاب

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها مراسم گرامیداشت این روز با حضور مهندس قهرمانی فرماندار تکاب و جمعی ازشوراهای شهر و روستا ، بخشدار و دهیاران درمحل سالن مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان تکاب برگزار گردید .

در این مراسم قهرمانی فرماندار تکاب ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز شوراها ، ولادت امام محمد تقی (ع) و روزکار و کارگر و ولادت باسعادت امیرالمومنین (ع) گفت : شوراها نهاد مهمی برای ایجاد ارتباط میان مردم و خدمتگذاران خود هستند و در آیات قرآن و احادیث نیز به امر مشورت بسیار توصیه شده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این امر در کشور محقق شده است .

برگزاری مراسم جشن سیزده رجب/افزایش ارتفاع آب دریاچه ارومیه/سخنرانی فرماندار تکابتابناک آذربایجان غربی:پس از آن همه کش و قوسهای فراوان که در پی سخنان زشت و اهانت آمیز فرماندار تکاب در دهه فجر سال 93 پیش آمد و انهمه اعتراضات و تحصن جانبازان و مجروحان دفاع مقدس در مقابل فرمانداری تکاب و آنهمه اعتراض مادارن،پدران و فرزندان شهید ،حضور مجدد ایشان در این سمت و سخن گفتن از ارتباط با مردم کمی عجیب بنظر میرسد.

به نظر ما ،مسئولین عالی استانی نباید اسیر خودخواهی و یا سیاست بازی ها میشدند،برکناری هرکسی که با ارزشهای انقلاب و این کشور سر ناسازگاری دارد کار سختی نباید باشد مگر اینکه حساب و کتاب دیگری در کار باشد.به نظر میرسد اگر ایشان از این سمت کنار گذاشته میشد به نفع دولت کنونی با شعار اعتدال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار