کد خبر: ۳۰۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 05 October 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت باسواد کردن تمام اقشار جامعه از آغاز سال تحصیلی سوادآموزان در استان یزد خبر داد.
"مرآت امین الرعایا" در مراسم جشن شکوه دانش که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، جمعی از فرهنگیان و سوادآموزان در هنرستان گردباف ناحیه یک یزد برگزارشد، با ارائه گزارش از فعالیت های سوادآموزی استان، اظهار کرد: امسال برای اولین سال طرح آزمایشی icdl برای 100 نفر از فراگیران دوره انتقال نواحی یک و دو یزد اجرا می‌شود.

وی ارتقاء سطح دوره انتقال، آموزش زبان خارجه، آشنایی مقدماتی با سخت افزار، آشنایی کامل با برنامه‌های word ، اینترنت و ویندوز و اخذ مدرک از بنیادicdl  را از جمله مهمترین ویژگی های این طرح دانست.

معاون سوادآموزی استان در ادامه هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی فراگیران در جهت زندگی بهتر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای موفق این طرح شاهد گسترش آن در سال آینده در سایر شهرستان‌ها باشیم.

گفتنی است؛ تجلیل از دو چهره موفق سوادآموزی، اجرای شعر و سرود،  بازدید مدیر کل و اعضاء گروه بهبود و مدیران نواحی یک و دو از کلاس‌های سوادآموزی و تجلیل از آموزش دهندگان و مربیان کارگاه‌های رایانه و نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزی استان از دیگر برنامه های این مراسم نمادین بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار