معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه فارس گفت: 32.05 (32 و پنج دهم) درصد کار سرشماری میدانی (حضوری) عمومی نفوس و مسکن در این استان انجام شده است.
کد خبر: ۳۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 29 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالحمید سنگی، افزود: در این مرحله از سرشماری که به صورت سراسری و به شکل حضوری از بیست و هشتم مهرماه آغاز شده و هم اینک در حال انجام است، ماموران با مراجعه به در منازل شهروندان کد آماری خانوارهایی که به شکل اینترنتی ثبت نام کرده اند و یا اطلاعات کامل خانوارهایی که ثبت نام اینترنتی نداشته اند را دریافت می کنند.
وی ادامه داد: انجام سرشماری حضوری که تا بیست و هشتم آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت تاکنون طبق برنامه پیش رفته و امیدواریم کار زودتر از موعد مقرر به سرانجام برسد.
او افزود: در شهرستان رستم تاکنون 48 درصد مراحل کار تکمیل شده و پس از آن شهرستان های بوانات، مرودشت، خنج، خرم بید، خرامه و اقلید قرار دارند که درصد پیشرفت کار در این شهرستان ها نیز بالای 40 درصد است.
سنگی، استان فارس را در زمینه انجام سرشماری جزو پنج استان اول کشور دانست و اظهار کرد: میزان پیشرفت کار در شیراز نیز بیش از 32 درصد است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه فارس بیان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند که ماموران سرشماری حتما به منازل آنها مراجعه خواهند داشت و تقاضای ما این است که کد آماری، کد ملی اعضای خانوار و کدپستی محل سکونت را برای ارائه به ماموران در دسترس داشته باشند.
وی گفت: آن دسته از خانوارهایی که در زمان مراجعه ماموران ما در منزل حضور ندارند باید از طریق شماره تلفن درج شده بر روی برگه کد خانوار غایبی که در دسترس آنها قرار داده می شود تماس بگیرند و کدآماری یا اطلاعات اعضای خانواده خود را اعلام کنند.
سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 در ساعت 24 سی ام مهرماه پایان یافت و کار جمع آوری حضور اطلاعات نیز که از روز بیست و هشتم مهرماه 95 آغاز شده تا بیست و هشتم آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار