مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم:
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از افتتاح پل روگذر میثم در دوشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به افتتاح پل روگذر میثم در دوشنبه هفته جاری گفت: این پل مدت‌ها با مشکلاتی مواجه بود اما بالاخره با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری به نتیجه رسید و در مرحله افتتاح قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث و تکمیل پل روگذر میثم جزو تعهدات اصلی شهرداری نبوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی‌ که روند کند پیشرفت و تأخیر در تکمیل این پل برای شهروندان ایجاد کرده بود، شهرداری وارد پروژه شد تا با مشارکت راه‌آهن بتواند آن را تکمیل کرده و در اختیار شهروندان قرار دهد.

عابدی با بیان اینکه در حال حاضر پل به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده است، افزود: اقدامات لازم در خصوص زیباسازی، نورپردازی و نصب المان‌های ترافیکی در این پل نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مدیریت شهری از یکسال گذشته تاکنون برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهر تصریح کرد: در حال حاضر عمده پروژه‌های نیمه کاره شهری فعال بوده و بیش از 14 مورد از آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع مقداد، تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم، رمپ و لوپ تونل غدیر، بلوار شهید کریمی و شهید کبیری را از جمله پروژه‌های مهمی دانست که تا پایان سال افتتاح خواهد شد و ادامه داد: تا پایان سال با افتتاح پروژه‌های کلیدی ترافیکی در شهر شاهد بهبود در وضعیت عبور و مرور و کسب رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پل روگذر میثم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی قائم ارتش اجرا شده و نقش ویژه‌ای در ارتباط مناطق سه و 6 شهری و تکمیل رینگ ترافیکی دوم شهر ایفا می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار