مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، در آیینی با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، استاندار قم در این آیین با اشاره به برنامه های برگزار شده در روز جاری اظهار داشت: افتتاح بیمارستان 350 تخت خوابی فرقانی، جشن ارتقاء تولید شرکت فولاد غرب آسیا و بهره برداری از مجتمع فرهنگی کانون فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های امروز بود که نتیجه آنها خدمت به مردم و شهروندان عزیز است.

سید مهدی صادقی با اشاره به تخصیص اعتبارهای سفر سال 89 رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، برای افتتاح این مجتمع افزود: امیدواریم با دریافت اعتبارهای سفر معظم له و دولت شاهد بهره برداری از سایر طرح ها باشیم.

وی با بیان این که این مجموعه در جهت رشد فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های این مجتمع شاهد رشد و ترقی آینده سازان کشور باشیم.

مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم دومین مجتمع بزرگ کشور می باشد که از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 ، در پردیسان به بهره برداری رسید.

این مجتمع دارای کتابخانه 9 هزار جلدی، دفتر پژوهش های دینی کودکان و نوجوانان و اتاق بازی و سرگرمی مجهز به بازی های فکری و نیز کارگاه های نوشتن خلاق و شعر و داستان، قصه گویی، پرورش خلاقیت، پویانمایی، نمایش عروسکی، هوافضا، نجوم، سازه های مکانیکی و زیست شناسی، نقاشی و سفالگری است.

جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه نیز با حضور استاندار قم در این مجتمع برگزار شد.

استاندار قم طی سخنانی، تحول صورت گرفته در این مجتمع را نتیجه جدیت و تلاش مدیران استانی و مسئولان و کارگران این شرکت دانست.

وی با اشاره به شرایط شرکت فولاد غرب در بازدیدهای گذشته، مشکل تولید و تعدیل نیرو در این مجتمع در ماه های نخست امسال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همه عزم مدیران استان برای تند شدن چرخ صنعت در این شرکت بود.

وی با اشاره به افزایش تولید این مجتمع از پنج هزار تن به 20 هزار تن در ماه خاطرنشان کرد: امیدواریم این شرکت در آینده نزدیک به ظرفیت اسمی مورد نظر دست یافته و این امر را جشن بگیریم.

کارخانه فولاد غرب آسیا در کیلومتر 35 جاده سلفچگان به دلیجان قرار دارد. عمده‌ محصولات این کارخانه در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی‌سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و غیره مصرف می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار