جبهه یاران انقلاب اسلامی به حول و قوه ی خداوند متعال در راستای اهداف انقلاب اسلامی اعم از : فرهنگی ، اقتصادی اهداف و برنامه های خویش را معین و اعلام خواهد نمود.
کد خبر: ۳۵۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 30 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی از سیاسون شهرستان لنده باانتشار بیانیه ای  موجودیت خود را به عنوان جبهه ی مردمی نیرو های انقلاب اسلامی شهرستان لنده
 ، اعلام کردند.
متن بیانیه
بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین امنو ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد ص ، آیه 7)
مردم شریف و فهیم شهرستان لنده
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ( ره) و حضور یکپارچه ی ملتی مومن،زمینه ی حاکمیت جهان بینی توحیدی و ارزش های اسلامی را فراهم نمود . این انقلاب قریب به چهار دهه حیات طیبه ی خویش ، با گسترش آزادی ها و تامین استقلال و استقرار امنیت و ثبات کشور وپیشرفت های علمی،آموزشی،فناوری و تامین سطح رفاه عمومی ؛ایرن اسلامی را به یک قدرت منطقه ای و مطرح در سطح جهانی تبدیل نموده است. اما حقیقت آن است که علی رغم تلاش های صورت گرفته هنوز راه درازی را در پیش دارد . آرمان ها و اهداف والای مورد نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهیدان به تمامی محقق نگردیده است و مردم به آرزوهای شوق انگیز خویش در یک نظام مردم سالار دست نیافته است .
 
 جبهه ی مردمی نیرو های انقلاب اسلامی شهرستان لنده اعلام موجودیت کرد

جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اعلام موجودیت خویش در سطح شهرستان لنده معتقد است که هر گاه بر عبور از تنگنا های اقتصادی و معضلات سیاسی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تمرکز نموده و پتانسیل و توانایی های اقشار مختلف مردم را به صحنه آورده ، بر مشکلات غلبه نموده ایم .
ما ،جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی شهرستان لنده ،ضمن اعلام حمایت همه جانبه ی خویش از پایه گذاران این حرکت مردمی در سطح کشور از تمامی نیرو های انقلابی ،دردمندان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ،صاحبان اندیشه و اراده ،متخصصین علوم مختلف از اقشار مختلف جامعه شهری و روستایی دعوت به عمل می آوریم که در این جهاد مقدس شرکت نمایند و در یک جبهه فراگیر مردمی به اتحاد و انسجام نیرو های انقلابی و ارزشی همت گمارند . خداوند بزرگ را سپاس گزاریم که تا کنون این جبهه با استقبال گسترده و کم نظیر مردم انقلابی و فهیم رو به رو گشته است .
جبهه یاران انقلاب اسلامی به حول و قوه ی خداوند متعال در راستای اهداف انقلاب اسلامی اعم از : سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی اهداف و برنامه های خویش را معین و اعلام خواهد نمود.
جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
من اله توفیق و علیه التکلان
1- لطف اله آهنجان
2- حیات اله پایانی
3- عیسی تقوی
4- علی رحم رجبی
5- محمد زمان سیاوش
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
اقایون دوستان اصول گرا مثل همی اینا که درسوریه مبارزه می کنند سریع اسم عوض میکنند درضمن اقای رجبی که درشهرستان کهگیلویه سکونت داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
به غیر ازدونفر بقیه این افرادهویت سیاسی مستقلی ندارند وافرادی منافع طلب هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار