معاون سیاسی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با حمایت از تشکل های دانشجویی استان تلاش می کنیم فضایی آرام و قانونی برای فعالیت همه گروهها فراهم شود.
کد خبر: ۳۵۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 05 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی دردیدار با مسئولان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان قزوین اظهارداشت: دوران دانشجویی یکی از بهترین فرصتهای زندگی افراد است که یباید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی افزود: فعالیت های سیاسی معمولا پرشور و نشاط وهیجان انگیز اما دشواری های خاص خود را نیز دارد که باید آن را پذیرفت.

شاهرخی تصریح کرد: اعتقاد به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل به عنوان یک اصل کلی در همه فعالیتها با هر گرایش و سلیقه ای باید لحاظ شود و بدانیم در حقانیت جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد هر چند برخی افراد ناآگاه با این تفکر با رقیب خود برخورد می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یادآورشد: تعادل و عقلانیت در امور از اصول کار است و هیچ کس نباید جلوتر از قانون حرکت کند.

وی با بیان اصیل بودن حرکت دانشجویی گفت: نباید حرکتی شود که بین دانشجو و آرمانهای نظام فاصله بیفتد و. اگر در این موضوع نقش دانشگاه نادیده گرفته شود خسارت های جبران ناپذیری را باید متحمل شویم.

شاهرخی با بیان اهمیت فعالیت تشکل های مختلف در استان یادآورشد:انواع تشکلهای دانشجویی با رویکردهای متفاوت در کشور و استان فعال هستند که همین تفاوت ها باعث رشد و شکوفایی  جامعه می شود و ما باید با تعامل سازنده به فکر رشد و تعالی خود باشیم.

وی بیان کرد: جامعه چند صدایی ایجاب می کند تا نسبت به یکدیگر تحمل بیشتری داشته باشیم و ظرفیت و نقدپذیری خود را تقویت کنیم و در کنار همه مسائل از نظر همدیگر نیز استفاده کنیم.

شاهرخی تصریح کرد:در استان قزوین بااستفاده از همه ظرفیت ها وامکانات موجود به دنبال فضای باز سیاسی و ایجاد نشاط در جامعه بویژه در میان دانشجویان هستیم و در چارچوب قانون و ظرفیت هایی که در اختیار داریم به تشکل های دانشجویی کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سیاست دولت ایجاد فرصت برابر برای همه گروه هاست و ما نیز در استان همین رویکرد را پیگیری می کنیم.

شاهرخی اظهارداشت: در همه امور باید قانون محور کار باشد و حرکت در میر خلاف آن از هیچ گروه و جریانی پذیرفتنی نیست.

وی با انتقاد از هجمه برخی به دولت یادآورشد: امروز هجمه ها و حمله های سیاسی علیه دولت شدت گرفته و یک نوع مقابله سیستماتیک با دولت کلید خورده است وهرچه به انتخابات نزدیک می شویم امکان آلوده کردن فضای سیاسی وجود دارد.

وی افزود: با تمام توان برای حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات دینی خود تلاش می کنیم و از هیچ کاری که باعث سربلندی نظام و ملت باشد دریغ نخواهیم کرد.

شاهرخی اظهارامیدواری کرد با وحدت و همدلی همه گروهها بتوانیم استان را در مسیر تعالی و توسعه رهنمون شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار