مسؤول سازمان بسیج دانشجویی قزوین مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: در سال اقتصاد مقاومتی متأسفانه از لحاظ مدیریت جهادی، شاهد اقدام و عمل کمتری در برخی از مسؤولان هستیم و اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم شاهد پیشرفت‌های مختلف در تمام عرصه‌ها می‌شویم.
کد خبر: ۳۶۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر اظهار داشت: این دهه خورشیدی بود که ملت ایران توانست با رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و با همراهی ملت ایران، روحانیت، مراجع بساط 2500 ساله شاهنشاهی را برچیند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایران از سوی دشمنان نظام با انواع تحریم‌های مختلف مواجه شد که خوشبختانه در طول 37 سال دشمنان نتوانستند اهداف شوم خود را بر این ملت بصیر پیاده  کنند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی متأسفانه از لحاظ مدیریت جهادی، شاهد اقدام و عمل کمتری در برخی از مسؤولان هستیم و اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم شاهد پیشرفت‌های مختلف در تمام عرصه‌ها می‌شویم.

برزگر ادامه داد: برخی از مدیران و مسؤولان در مسیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی اسلام در حرکت نبوده و همسو با اهداف دشمنان گام بر می‌دارند و در برخی از برنامه‌ها هم دچار تناقض‌گویی هستند.

این مسؤول یادآور شد: دشمنان با ایجاد جنگ نرم و ترویج شبهات در میان آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان در تلاش هستند که در حرکت مسیر انقلاب اسلامی توقف ایجاد کرده و مردم را دچار تردید کنند، اما به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در تمام حوزه‌های مختلف هستیم.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی طی 37 سال توانسته در عرصه‌های مختلف نظامی، پزشکی، فناوری، نانو به پیشرفت‌های مطلوبی دست پیدا کند و وظیفه اصلی مسؤولان این است که این پیشرفت‌ها را به نسل آینده منتقل کنند.

برزگر با اشاره به فضای نقد‌پذیری در جامعه و دانشگاه‌ها در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تشریح کرد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی فضای نقدپذیری و انتقاد در بین مردم و مراکزی همچون دانشگاه‌ها به سهولت امکان‌پذیر نبود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز آزادی بیان و نقدپذیری در جامعه و در تمام مراکز آموزشی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاد اندیشی تشکیل و مراسم‌های مذهبی و سیاسی برگزار می‌شود که جای قدردانی است.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اضافه کرد: اگر امروز در حوزه‌های مختلف نظامی، دریایی‌، موشکی‌، هوایی، ماهواره و دفاعی توانسته‌ایم حرفی برای گفتن داشته باشیم و خود‌کفا شویم‌، به ثمره اعتمادی است که در کشور حاصل شده و به دنبال آن اقتدار ملی، علمی صورت گرفته که می‌توانیم با افتخار به جهانیان نشان دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار