سهامداران پدیده کد بورسی گرفتند/برای سهامداران و تعهدنامه داران شرکت پدیده کد بورسی صادر شد.
کد خبر: ۳۶۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 29 January 2017
 به گزارش تابناک رضوی،حمیدرضا کریمویی عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز با بیان این مطلب افزود: در راستای اهداف بلند مدت شرکت پدیده مبنی بر پیگیری اقدامات لازم جهت پذیرش شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در بازار فرابورس ایران و برای تکمیل اطلاعات سهامداران شرکت، طی ماه جاری برای کلیه سهامدارانی که دارای مانده حساب می باشند اعم از دارندگان سهام یا برگه های تعهد کد بورسی دریافت شد.
وی با بیان این مطلب افزود: برای کل سهامداران و تعهدداران شرکت کد بورسی از سوی شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه صادر شده است و اطلاعاتشان در سامانه مخصوص ثبت گردیده است.
 کریمویی  گفت: تعداد ١٣٣ نفر نیز دارای اشکال در اطلاعات شخصی شان بوده اند که اقدامات لازم برای تصحیح و تکمیل اطلاعات ایشان انجام شده که بزودی کد بورسی برای آنها نیز دریافت خواهد شد.
 وی افزود: تعداد ۶۴٢ نفر از سهامداران پدیده از اتباع خارجی می باشند که دریافت کد بورسی آنها مراحل جداگانه ای دارد که اقدام لازم برای این افراد نیز در حال انجام است.
عضو هیات مدیره شرکت پدیده  از سهامداران خواست برای دریافت کد بورسی خود با دادن شماره ملی به هریک از کارگزارن بورس در سراسر کشور و یا دفتر شرکت پدیده واقع در شاندیز اقدام نمایند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار