نماینده مردم بجنورد مطرح کرد
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بیشترین علت مراجعه مردم به دفاتر نمایندگان را اشتغال و کمک‌های مالی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۷۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 08 February 2017

علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد بیان داشت: در حال حاضر بیشترین علت مراجعه مردم به دفتر نمایندگی مردم حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی موضوع  بیکاری و اشتغال و دریافت کمک‌های مالی است.

وی بیان داشت: برای کاهش مشکلات جامعه باید سرمایه‌گذاری رونق گرفته و همه بخش‌ها باید به این موضوع کمک کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان را حوزه بسیار وسیع و گسترده عنوان کرد و گفت: حوزه انتخابیه مشتمل بر پنج شهرستان و بالغ‌بر 500 روستا و آبادی بوده و در این مدت تلاش کرده تا با حضور در مناطق مختلف استان پیگیر مطالبات و خواسته‌های آنان باشم.

وی قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را از وظایف اصلی نمایندگان خواند و افزود: البته انتظارات مردم در حوزه انتخابیه از نمایندگانشان صرفا به وظایف ذاتی نمایندگی خلاصه نمی‌شود و اساسا برحسب روابط صمیمانه‌ای که با نمایندگان خود دارند پیگیری امور اجرایی را نیز از نمایندگان مطالبه می‌کنند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا اینجانب ضمن حضور متعارف از همه ایام تعطیل مجلس شورای اسلامی برای حضور در حوزه انتخابیه استفاده کرده که نتیجه این حضور کسب اطلاع از مشکلات جاری حوزه انتخابیه و انتقال به مسوولان اجرایی محلی بوده است.

به گفته وی در موارد قابل‌توجهی مسائل و مشکلات، رسیدگی لازم صورت گرفته و مسائل مرتفع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار