حضور جودوکاران قمی در مسابقه‌های آزاد جایزه بزرگ قهرمانی کشور در بهشهر مازندران بدون کسب مدال برای قم همراه بود اما فرصت مناسبی برای تجربه اندوزی جودوکاران استان قم مهیا کرد.
کد خبر: ۳۷۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، در این مسابقه‌ها جودوکاران قمی نتوانستند صاحب مدال شوند تا فاصله جودوی قم با سایر استان‌ها تا حدودی مشخص شود اما این مسابقه‌ها عامل افزایش تجربه برای تیم جودوی مردان قم بود. 

در این مسابقه‌ها علی ملأ در وزن ۸۱ کیلوگرم در دور اول به حریفی از استان قزوین نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. سید محسن احسانی در وزن ۹۰ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، مغلوب نماینده البرز شد و در جدول شانس مجدد پس از غلبه بر حریف مازندرانی برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از خراسان رضوی رفت اما در عین شایستگی بازنده شد و به رتبه پنجم بسنده کرد. 

حسین سلیم‌پور در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفی از استان اصفهان از دور مسابقه‌ها  کنار رفت. در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل فرزندی پس از استراحت در دور اول به مصاف جودوکار کردستان رفت و نتیجه را واگذار کرد. 

فرزندی در جدول شانس مجدد پس از شکست جودوکار مازندرانی در مسابقه بعد از حریف خراسانی خود شکست خورد. در وزن ۶۶ کیلوگرم علی اصغر محمدی در عین شایستگی نتوانست حریف خود را از گیلان شکست دهد و حذف شد. 

در وزن ۷۳ کیلوگرم مبارزه سید سجاد شاکر از قم با حریف مازندرانی، در وقت قانونی مسابقه برابر شد اما شاکر در وقت طلایی مسابقه خود را واگذار کرد. بدین ترتیب همه نمایندگان جودوی قم دست خالی مسابقه‌های جایزه بزرگ را ترک کردند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار