حسن هانی‌زاده:
کارشناس مسائل سیاسی کشورمان با بیان اینکه رئیس‌جمهور دولت دوازدهم باید نقدپذیر باشد، گفت: رئیس‌جمهور آینده دنبال رونق در معیشت مردم باشد.
کد خبر: ۴۰۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نقدپذیری دولت اظهار کرد: دولت‌ها با رأی مردم انتخاب می‌شوند و باید نسبت به نقد مردم گوش شنوا داشته باشند و دولت یازدهم هم از این قاعده مستثنی نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان تصریح کرد: هر رئیس‌جمهوری برابر قانون مسؤول است و اگر ضعفی در کار اجرایی داشته باشد، باید مورد نقد قرار گیرد.

هانی‌زاده با تأکید بر اینکه دولت‌ها باید به قانون تن دهند، اضافه کرد: رئیس‌جمهور مجری اجرای قانون است و باید بیشتر از دیگران نقدپذیر بوده و به نقدهای سازنده توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور فعلی ایران اگر برای چهار سال آینده انتخاب شود، نباید همچون امروز و گذشته نسبت به نقدها موضع‌گیری کند، رئیس‌جمهور دولت دوازدهم باید نقدپذیر باشد؛ نقدپذیری در اولویت برنامه‌های دولت باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۶ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری کرده‌اند و رئیس‌جمهور آینده باید نگاه ویژه‌ای به تولید ملی داشته باشد.

هانی‌زاده اظهار کرد: رئیس‌جمهور آینده باید نگاه ویژه‌ای به معیشت و رونق اقتصاد مردم داشته باشد و موانع پیش روی آنها را بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار