حسین هوشیار:
یک کارشناس سیاسی و مذهبی معتقد است: رفتار رئیس‌جمهور با منتقدان دور از شأن شخص دوم مملکت بوده و الفاظ بد و زشت سلاح رئیس‌جمهور در برخورد با منتقدان است.
کد خبر: ۴۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 19 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نقدپذیری دولت اظهار کرد: متأسفانه رئیس‌جمهور در بحث نقدپذیری رابطه خوبی با منتقدان ندارد و در برخورد با آن‌ها از الفاظ بد استفاده کرده و این سلاح رئیس‌جمهور بوده است.

وی تصریح کرد: بارها دیده‌ایم که رئیس‌جمهور در برخورد با انتقادات، از منتقدان گرفته تا رسانه‌ها، موضع‌گیری خوبی نداشته و رفتارهایی دور از شأن شخص دوم مملکت نشان داده است.

این کارشناس سیاسی و مذهبی با تأکید بر اینکه امیدواریم رئیس‌ دولت دوازدهم نقدپذیر باشد، اضافه کرد: این خصوصیت در شخصیت روحانی دیده نمی‌شود؛ هر چند نقد هم باید منصفانه و دور از غرض‌ورزی باشد.

هوشیار با اشاره به اینکه پرکاری و برخورداری از کابینه‌ای جوان، قوی، تلفیقی از تجربه و جوانی از خصوصیات دولت کارآمد است، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید این خصوصیات را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرکاری و صداقت در رفتار و گفتار از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور است، اضافه کرد: رئیس‌جمهور در کنار نقدپذیری باید با مردم صادق بوده و صداقت در رفتار و گفتار داشته باشد.

این کارشناس سیاسی و مذهبی بیان کرد: باید خون و روح تازه در کالبد کشور دمیده شود و علاج مدیریت فعلی کشور، مدیریت جهادی است که مدیریت جهادی از گمشده‌های ماست و به کیمیا تبدیل شده است.

هوشیار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر لزوم مدیریت جهادی تأکید داشته‌اند، اضافه کرد: مدیریت جهادی در راستای فرهنگ جهادی ازخودگذشتگی است و فرمانده باید جلوتر از نیروها گام بردارد.

وی اضافه کرد: مدیریت جهادی مخالف با جریان رانت‌خواری و دنیاپرستی است؛ مدیریت جهادی، مسؤولیت است و مسؤولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار