تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:
تهیه‌کننده سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه دولت به‌ویژه شخص رئیس‌جمهور به‌ظاهر نقدپذیر است، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نسبت به نقد بی‌اعتناست.
کد خبر: ۴۱۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 19 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نقدپذیری دولت اظهار کرد: نقد جنبه بسیار تأثیرگذاری در رشد و آبادانی کشور دارد؛ نقد باید منصفانه و دور از امیال شخصی و جناحی باشد تا نقش سازنده‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت ازجمله قوایی است که به‌خصوص رئیس آن به‌عنوان رئیس‌جمهور باید نقدپذیر باشد و از نقدهای خوب در جهت رفع ضعف‌ها و کمبودها بهره ببرد.

تهیه‌کننده «شور شیرین» در بررسی نقدپذیری دولت یازدهم اضافه کرد: دولت و شخص رئیس‌جمهور به‌ ظاهر نقدپذیر است و به روش خود ادامه می‌دهد و از نقدهای درست استفاده نمی‌کند.

اصغری با تأکید بر اینکه این نوع نگاه دولت به نقد در بحث برجام نیز قابل مشاهده است، تصریح کرد: همه منتقدان بر این مهم نقد داشتند که همه چیز به برجام وابسته شده است و دولت به نقدهای منتقدان در امور کلان توجه ندارد.

وی با اشاره به اینکه بررسی عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز خیلی ملموس نیست، افزود: عملکرد وزیر ارشاد ظهور و بروز نداشته است.

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه وزیر ارشاد هم مانند رئیس دولت نسبت به نقد بی‌اعتناست، تصریح کرد: متأسفانه شاهد این پدیده در بدنه دولت هستیم؛ دولت باید از نقد سازنده استفاده کند.

اصغری با اشاره به اینکه متأسفانه در دولت‌های گذشته و دولت یازدهم شاهد هستیم که جمع معدودی که با دولت هماهنگ هستند، از حمایت‌های دولت بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: حمایت دولت باید برای تمام اقشار جامعه بوده و رئیس‌جمهور، رئیس‌ دولت همه ایرانی‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار