نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور با الفاظ بد منتقدان را له کرد، گفت: رفتار روحانی با کاربرد الفاظ زشت برای منتقدان دور از شأن رئیس‌جمهور است.
کد خبر: ۴۱۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 20 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نقدپذیری دولت اظهار کرد: حسن روحانی چندین بار گفته است که انتقادات از دولت را بگویید و ما باید نقد بشویم؛ ولی رفتار رئیس‌جمهور عکس این جملات را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه هر زمان که نقدی از دولت و شخص روحانی صورت گرفت، او با رفتاری که در شأن یک رئیس‌جمهور نیست، با منتقدان برخورد و آنها را له کرده است.

موسوی‌لارگانی افزود: بعضی‌ها همچون ماشین‌ دودی هستند و دود می‌کنند، برید به جهنم، کاسبان تحریم و ... جملات زشتی بود که رئیس‌جمهور در واکنش به منتقدان، آن‌ها را با این جملات خطاب قرار داد.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور در راستای برخورد با منتقدان با رفتار زشت و دور از شأن یک رئیس‌جمهور ده‌ها الفاظ زشت دیگر را به منتقدان نسبت داده است.

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه روحانی در بحث حقوق شهروندی مطرح کرده‌ که مردم باید حرفشان را بزنند و رسانه‌ها و مطبوعات هم نقد کرده و انتقادات خود را بنویسند، افزود: اگر رسانه‌ای از دریچه نقد وارد شود، به‌گونه‌ای با آن برخورد می‌شود که شایسته مسؤولان نظام جمهوری اسلامی همچون رئیس‌جمهور نیست.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه البته تمام نقدها هم منصفانه نیست، اضافه کرد: نقد باید منصفانه و دور از تهمت و امیال شخصی باشد؛ اما در مجموع، رئیس‌جمهور در برخورد با منتقدان از الفاظ خوبی استفاده نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار