قرارداد سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با این تیم تمدید شد.
کد خبر: ۴۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 03 May 2017
به گزارش تابناک : و به نقل از میزان و سایت رسمی باشگاه پدیده، حمیدرضا کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان اظهار داشت: از هفته‌ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا، در نهایت با رضا مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده، قرارداد امضا شد.

وی ادامه داد: بعد از موافقت هیئت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و او هم برنامه‌های خود را به ما ارائه داد و این برنامه‌ها هم مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور او برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.

کریمویی تاکید کرد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت هم توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولان و البته دلگرمی که هواداران به ما می‌دادند، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان را شاد کنیم.

مدیر عامل باشگاه پدیده درباره اینکه این تیم چه برنامه‌ای برای فصل آینده دارد خاطرنشان کرد: به هر شکل ما به دنبال کسب رده‌های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه‌ای که مهاجری ارائه داده است و ثباتی که در رأس کادر فنی ایجاد کردیم قطعا دور از دسترس نخواهد بود. هرچند این مسئله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولین استانی هم نیازمند است.

وی درباره اینکه آیا مهاجری فهرست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه کرده است یا خیر، گفت: قطعا مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارند اما منتظر هستیم تا بازی‌های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیئت مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه‌های پیش‌روی سرمربی تیم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار