مدیرعامل باشگاه پدیده:
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: محمد رضا مهاجری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، هدایت این تیم را بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی اظهار داشت: از هفته‌های گذشته جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیأت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا، در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده، قرارداد امضا شد.

وی افزود: بعد از موافقت هیأت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و وی نیز برنامه‌های خود را به ما ارایه کرد که مورد موافقت قرار گرفتف در نهایت با حضور مهاجری برای سومین فصل متوالی به صورت قطعی، به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده ادامه داد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پرفراز ونشیبی را پشت سر گذاشت، در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسؤولین و البته دلگرمی که هواداران به ما می‌دادند، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان را شاد کنیم.

کریمویی درخصوص برنامه‌های فصل آینده،گفت: به هر شکل ما به دنبال کسب رده‌های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه‌ای که مهاجری ارایه داده است و ثباتی که در راس  کادر فنی ایجاد کردیم، بی تردید،دور از دسترس نیست، هرچند این مسأله به کمک و توجه بیشتر همه مسؤولین خراسان رضوی نیز نیازمند است.

وی درباره اینکه آیا مهاجری لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه کرده است یا خیر؟، اظهار داشت: بی تردید، وی، بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارد، اما منتظر هستیم تا بازی‌های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم، آن چیزی که مشخص است، باشگاه پدیده به صورت کامل از برنامه‌های پیش‌روی سرمربی تیم حمایت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار