نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم خبر داد
نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم گفت: سه کشتی‌گیر قم با انگیزه کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر مسابقات کشتی ساحلی قهرمان کشور برابر رقبا به میدان می‌روند.
کد خبر: ۴۱۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 06 May 2017
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار کرد: در گذشته معمولا رسم بر این بود که اکثر اعزام‌های کشتی قم به رقابت‌های فرنگی یا آزاد رده‌های سنی مختلف کشور انجام می‌شد و کمتر شاهد حضور کشتی گیران قم در مسابقات دیگر نظیر ساحلی، کراپلینگ، کشتی آلیش و رشته‌های دیگر بودیم.

وی ادامه داد: اما اکنون کشتی قم به جایگاهی رسیده که علاوه بر کسب مدال از رقابت‌های فرنگی و آزاد، موفق به کسب مدال از رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور می‌شود، از همین رقابت‌ها سهمیه تیم ملی می‌گیرد و در پیکارهای جهانی آلیش به مدال می‌رسد و همچنان در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم افزود: فعالیت کشتی‌ قم در سایر رشته‌ها به غیر از آزاد و فرنگی نظیر کشتی ساحلی نیز از امسال جدی‌تر می‌شود و به همین منظور شاهد اعزام سه تن از کشتی‌گیران قم به رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور هستیم و به موفقیت آنها امید داریم.

وی اضافه کرد: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون کشتی روزهای چهاردهم تا هجدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان گلستان و در شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و تیم کشتی ساحلی قم با سه نماینده در این پیکارها به میدان می‌رود.

رضایی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیأت‌‌ کشتی قم بهزاد شیرمحمدی، محمدحسن زند و عباس مصطفوی به ترتیب در اوزان ۶۰، ۷۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم برابر حریفان برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند، ضمن اینکه مربیگری این تیم را حسین الفتی بر عهده خواهد داشت.

وی ابراز کرد: برای برگزاری رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در کردکوی، اسامی داوران قضاوت کننده نیز اعلام شد و مسوولیت سرپرست فنی داوران بر عهده اردوان صاحب قرار داده شده، ضمن اینکه اعضای هیأت‌‌ ژوری نیز شامل نیما صادقی از مازندران و مسعود رستمی‌پور از تهران است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار