کد خبر: ۴۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 06 June 2015
جنگ که درگرفت، دشمن که اسب چموش تجاوز را زین کرد، لشکر عداوت که پشت خاکریز غرور سنگرگرفت، چاه سیاه اتحاد حکام مرتجع عرب که علیه ما حفرگردید، ابرسیاه بی کسی که بر سر مردم ایران سایه افکند، سپاه غم که در صحرای دلمان خیمه زد، جوانان بی ریا و متدین به فرمان امامشان جامه خودخواهی و منیت دریدند و پیراهن گذشت به تن کردند وکلاه شجاعت به سر گذاشتند و کمربند صداقت محکم بستند و چکمه صلابت پوشیدند و آرزوهای خود را درون صندوقچه فراموشی حبس کردند و قفل اطاعت و بنده گی خداوند برآن زدند وعلم مباره به دوش گرفتند وتا سرحدجان از آب وخاک و دینشان دفاع کردند.

آن جماعت خودساخته مطیع بی چون چرای مطاع خودشدند و علم مبارزه بردوش، جان شریفشان برکف،محبت انقلاب دردل،شور حسین( ع)درسرو فرمان رهبرشان درگوش پشت به پشت هم باوحدت وبرادری بالاخره جنگ عزتمندانه تمام شد.

البته یک چیز راهم تا یادم نرفت عرض کنم همان موقع هم عده انگشت شمار و محدودی بودندکه قبل از عملیات بیشتر از همه شعار اسلام و انقلاب و امام را سرمی دادند و شب عملیات به بهانه بیماری، پدر یا مادرمردگی می گریختند و یا حداقل خیلی شجاعت به خرج می دادند سر از آنجایی در می آوردند که خبری از گلوله و خمپاره و...نبود. دقیقا مثل همین الان که عده ای خود را مدافع اسلام و انقلاب می دانند، فتوا صادر می کنند دیگران را ضدولایت فقیه و منافق خطاب می کنند و هر چه دلشان می خواهد نثار خادمان و دلسوزان نظام می کنند.

یقین دارم که اگر میدان نبردی بوجود آید اینها همان هایی هستند که یا از میدان مهلکه می گریزند یا برای حفظ آبروی خود سر از آشپزخانه درمی آورند.

فراموش نکرده ایم که طی دو سه هفته اخیر رهبرفررانه انقلاب سه بار سخنرانی داشتند که در تمام فرمایشات شان، مکرر همه مردم و مسولین را به وحدت و همدلی و هم زبانی دعوت فرمودند، اوج فرمایش معظم له این بود- هرحنجره ای که به تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف مبادرت ورزد بلندگوی دشمن است.

اینکه عده ای بی توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، حریم حرمت مراسم ارتحال امام را می شکنند و در مراسم و حین سخنرانی ریس جمهور اسلامی ایران شعار مرگ برضد ولایت فقیه و مرگ بر منافق سرمی دهند طرفدار کدام ولایت فقیه هستند؟ اگر ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب همان است که ما می شناسیم و همگی آماده سردادن در راه فرمان اوییم کی و چه موقع فرمودند که رییس جمهور منتخب ملت را آن هم در مراسم رحلت امام با چنین شعارهایی مواجه کنند؟

حالا دوستان آن جماعت اولی(نسل جنگ) و این جماعت دومی که هر دو مدعی دفاع ازحریم ولایتند را باهم مقایسه کنید!

من چیز بیشتری نمی دانم فقط همین را می گویم طبق فرمایش مقام معظم رهبری حنجره ای که بخواهد صدای اختلاف افکنی و انگ زنی را در جامعه بازتاب بدهد، بلندگوی دشمن است شاهد آنکه می توان بررسی نمود در  این دو سه روز این جماعت خودسر چه خوراکی برای رسانه های خبری دشمن فراهم آوردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار