امروزه مطالبات مردم استان ایلام روز به روز در حال افزون شدن است ،دغدغه ام بیشتر بر سر مشکلاتی است که این روزها در سطح دستگاههای اجرایی و خصوصا تنها بیمارستان شهرستان بزرگ وهمیشه در صحنه ای به نام "چرداول " خودنمایی می کند.
کد خبر: ۴۴۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 13 June 2017
تابناک ایلام ،جعفر سلطانیان؛بعد از گذشت قریب به دوسال از عمر مجلس دهم شورای اسلامی ،هنوز هیچ اقدام جدی وخداپسندانه ای در هیچ کدام از حوزه های انتخاباتی صورت نگرفته است.چیزی ندارم تقدیم کنم ،مگر اشک وعرق ودرد ورنج وخون.
 
امروزه مطالبات مردم استان ایلام روز به روز در حال افزون شدن است ،دغدغه ام بیشتر بر سر مشکلاتی است که این روزها در سطح دستگاههای اجرایی و خصوصا تنها بیمارستان  شهرستان بزرگ وهمیشه در صحنه ای به نام "چرداول "  خودنمایی می کند.
 
هنوز بسیاری از مطالبات این شهرستان برآورده نشده است وبه اصطلاح حقوق اجتماعی وشهروندی وجمعی مطالبات مردم ،پیگیر دقیق ومشخصی ندارد،متولیان دستگاههای اجرایی استان ونمایندگان مردم بنا به سلیقه خود رفتار می کنند .
 
پستهای مدیریتی بر اساس سلایق شخصی دست به دست شده وافرادی برای برخی پستها انتخاب می شوند که از  هیچ وجهه اجتماعی برخوردار نبوده وبا این سبک وسیاقهای منفعت طلبانه  در واقع در حق مردم این دیار اجحاف را کامل می کنند.
 
برهمگان واضح ومبرهن است که شهرستان چرداول از بیشترین نیروهای کارآمد ،مقتدر وتوانا  ودارای تبحر وتجربه در تمام امور زیربنایی کشور برخوردار است ،که متاسفانه این افراد تنها با سلیقه "دالتون های کت شلوار پوش" از مناصب و پستهای مدیریتی کنار گذاشته می شوند
 
تداوم این شیوه درد بسیار بزرگی است که بر جبین این مردمان در حال تیره وروشن شدن است. به قول شاعر" درد من درد این مردم زمانه است که جلدکهنه  شناسنامه یشان درد می کند."
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار