اظهارات سخیف و توهین‌آمیز نماینده دولت در آذرشهر؛
الهیاری در سخنانی تند منتقدان دولت را بی‌دین، بی‌اخلاق، آفت، میکروب و ضدانقلاب خطاب کرد.
کد خبر: ۴۴۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 14 June 2017
 اخیراً فایلی صوتی از اظهارات فرماندار آذرشهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان منتشر شده که در آن یدالله اللهیاری با حمله به منتقدان نحوه‌ی عملکرد دولت در سیل آذرشهر، عنوان می‌کند: در جریان سیل اخیر آذرشهر برخی افراد اقدام به سیاه نمایی و شانتاژ خدمات دولت پرداختند که این افراد به مثابه میکروب و آفت جامعه هستند.

وی ادامه می‌دهد: این افراد با غرض‌ورزی خدمات و عملکرد دولت را شانتاژ کردند لذا آنان آفت و میکروب جامعه هستند و وجود آنها به جامعه آسیب می‌رساند.

نماینده دولت در آذرشهر منتقدان را انقلابی‌نما خطاب و ابراز می‌کند: این‌گونه افراد بی‌دین، بی‌اخلاق و ضد‌انقلاب هستند بنابراین نباید اجازه داد این‌گونه میکروب‌ها و آفت‌ها در جامعه رشد پیدا کنند، چرا که با رشد این‌گونه افراد میکروبی جامعه  آسیب می‌بیند.

اللهیاری با اشاره به اینکه با تابش خورشید میکروب‌ها از بین می‌روند، می‌افزاید: روسای ادارات به مثابه خورشید هستند و نباید اجازه دهند که این  میکروب‌ها در فضای جامعه رشد یابند.

فرماندار شهرستان آذرشهر درحالی این اظهارات سخیف و دور از شأن یک مقام دولتی را بیان کرده و منتقدان را در آماج حملات قرار داده است که سران دولت یازدهم همواره شعار زنده باد مخالف من داده‌اند و در صحبت‌هایشان از نقد استقبال کرده‌اند اما گویا این مقام مسئول از اظهارات بزرگان نظام و سران دولت بی‌اطلاع است که اینگونه منتقدان نحوه‌ی عملکرد دستگاه‌ها در سیل آذرشهر را بی‌دین و میکروب می‌نامد.

نماینده دولت در آذرشهر درحالی روی به تندخویی و بی‌ادبی آورده است که شخص استاندار و سایر مسئولین به قصورات انجام یافته به‌ویژه در ماجرای پل غله‌زار و کشته‌شدن بیگناهان اذعان کرده‌اند.

گویا این مقام مسئول انتظار دارد رسانه‌ها و نمایندگان ملت در برابر کشته‌شدن بی‌گناهان سکوت کنند و خود را در جایگاه یک معصوم می‌داند که عملکرد خویش و همکارانش را عاری از هرگونه اشتباه و خطا می‌داند و منتقدان را هم با انواع الفاظ سخیف بدرقه می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :