مدیر کل صدا و سیمای ایلام گفت: صدا وسیمای مرکز ایلام ویژه برنامه های آزادسازی مهران را به صورت کامل پخش می کند.
کد خبر: ۴۴۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 28 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا شیروی اظهار داشت: دهم تیرماه ۱۳۶۵ یکی از روزهای ماندگار در تاریخ دفاع مقدس است و رسانه استانی برای نشان دادن اهمیت این روز بزرگ ، مراسم جشن آزاد سازی مهران را به شکل شایسته ای از شبکه استانی منعکس خواهد کرد.
 
وی افزود: معاونت سیمای مرکز ایلام از صبح روز دهم تیرماه با پخش ویژه برنامه های جشن آزادسازی مهران ،ارتباط زنده با شبکه های سراسری و پخش ویژه برنامه هایی همچون سرود، نماهنگ و کلیپ های ویژه، دو مستند با موضوع آزادسازی مهران و سمفونی مهران، با مخاطبان خود در جشن آزادسازی مهران همراه خواهد بود.
 
وی با اشاره به پخش ویژه برنامه های مختلف موضوع آزادسازی مهران از رادیو ایلام گفت: جنگ وهار همدلی با استفاده از ظرفیت های بومی محلی شهر مهران و همچنین شوکیانه ،ری و رسم ژیان، آهنگ جوانی و ایواره و خیر از جمله برنامه هایی است که در سالروز آزادسازی مهران از صدای مرکز ایلام پخش خواهد شد.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تلاش و فعالیت خبرنگاران و تصویر برداران معاونت خبرمرکز پرداخت و افزود: ارتباط زنده با مهران قبل از مراسم، ارتباط زنده با شبکه خبر، تهیه گزارش  برای پخش در شبکه سراسری ، مصاحبه با رزمندگان و پخش اخبار در شبکه استانی ، گفتگوی خبری با حضور مسئولان برگزاری مراسم گرامیداشت آزادسازی مهران حاصل تلاش معاونت خبرمرکز ایلام در سالروز آزادسازی مهران خواهد بود.
 
به گفته شیروی همزمان با سالروز آزادسازی مهران قهرمان و افتتاح شبکه استانی مرکز ایلام برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام ۲۴ ساعته خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار