کد خبر: ۴۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 28 June 2017
نماینده مردم آبادان گفت: کارشکنی‌های دولت‌های غربی پس از برجام هم ادامه پیدا کرده و توان برنامه ریزی را از دولت گرفته است.

غلامرضا شرفی در گفتگو با رهیاب با بیان اینکه شرایط کشور در دوران پسابرجام و قبل از برجام تغییری نکرده است، اظهار داشت: شرایط پسابرجام، شرایط فوق العاده‌ای نبود که به صورت شاخص کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری وارد کشور ما شده‌ باشند.

وی افزود: در دوران پسابرجام شاهد کش و قوس‌هایی بودیم و به تبع این شرایط در خوزستان هم وجود دارد؛ روند کار در خوزستان مانند سال‌های گذشته بود و آهنگ رشد و توسعه در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها کندتر است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برجام فقط یک موضوع داخلی نیست و به نظر بنده باید مطابق فضای پیشامده باید طراحی‌هایی می‌کردیم اما می‌بینیم که کارشکنی‌های دولت‌های غربی پس از برجام هم ادامه پیدا کرده و توان برنامه ریزی را از دولت گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی مانند گذشته قراردادهایی منعقد می‌کنند و در اجرا به عهد خود وفا نمی‌کنند، گفت: مقام معظم رهبری با پیش بینی دقیق این وضعیت گفتند که برای حل مشکلات نباید چشم به خارجی‌ها دوخت و باید با اتکای به جوانان ایرانی مشکلات را حل کرد.

شرفی با بیان اینکه اکثر قرارداد شرکت‌های خارجی در دوران پس از انقلاب برخلاف میل طرف ایرانی بوده است، گفت: این عامل سبب شیطنت طرف غربی در قراردادها شده و به نظر بنده هنوز هم برای جلوگیری از زیان این قراردادها وقت داریم و می‌توانیم به منفعت ملت ایران در این قراردادها برسیم.

وی اظهار داشت: باید با یک سرمایه گذاری اصولی، بر نامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات به دور از انحصار گرایی باندهای قدرت یک حرکت پایدار را شروع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار