رئیس فدراسیون کشتی گفت: مسابقات آسیایی کشتی با کمربند آلیش ویژه مردان و زنان مرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 11 June 2015
رسول خادم در همایش رؤسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور در مشهد با تاکید بر توسعه کشتی‌های سنتی در کشور و به‌ویژه مناطق مستعد اظهار داشت: کشتی سنتی در مناطق مختلف کشور در رده‌های مختلف سنی باید گسترش بیشتری پیدا کند.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: هیئت‌‌های کشتی نباید تنها به دنبال نتیجه‌گیری باشند که در این صورت به حوزه کشتی در استان‌ها ضربه وارد می‌شود، بنابراین باید در برابر ساختارهایی که وجود دارد، مقاومت شود.

وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی کشتی با کمربند آلیش ویژه مردان و زنان امسال در ایران برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات مردادماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

خادم با بیان اینکه همواره ورزش کشتی در حوزه بانوان در جهان مورد توجه بوده است، گفت: کشتی آلیش در حوزه بانوان در کشور نیز توسط برخی بانوان مورد انتقاد قرار گرفت در حالی که این رشته ورزشی با حجاب کامل از سال‌‌های گذشته در برخی از استان‌های کشور مانند مازندران و گلستان دنبال شده است و اکنون به عنوان مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود لذا به دنبال حضور یک مربی خارجی برای کشتی آلیش بانوان هستیم.

در ادامه این مراسم فرناز پناهی‌زاده عضو کمیسیون ورزش و زنان اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه بعد از عضویت ایران در این اتحادیه توجه ویژه‌ای به کشتی آلیش بانوان در کشور شد، افزود: برگزاری مسابقات مختلف کشتی آلیش در کشور نمونه‌ای از این توفیقات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار