محمد نقی لطفی ؛
امام جمعه ایلام گفت: التفات دولت تدبير و اميد ،نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي به رفع مشكلات مردم و اتحاد مردم و مسؤولين از بركات وفاداري به نظام است .
کد خبر: ۵۰۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 03 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در آیین تودیع و معارفه استاندار ایلام که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در 38 سال عمر با برکت انقلاباسلامی همواره وفاداری خود را به نظام نشان داده اند و برغم تمامی مشکلات همچنان وفادار به انقلاب و نظام هستند.
 
وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی ایستادگی کرده و هرکجا که لازم بوده با وحدت و اتکال به نیروی ایمان دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناامید کردند.
 
امام جمعه ایلام تاکید کرد: استان ایلام یکی از استان های پیشرو در دوران دفاع مقدس بود، حماسه هایی که مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزها و کیان کشور آفریدند بر کسی پوشیده نیست.
 
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: این استان در دوران دفاع مقدس صدها بار بمباران شد، بیش از ۶۰ درصد از شهر ایلام براثر اصابت بمب وموشک از بین رفت اما مردم ایلام پای انقلاب ایستادند و بعد از جنگ هم امروز به قدمگاه میلیون ها زائر تبدیل شده چرا که مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز به کربلا است.
 
وی افزود: مردم استان ایلام این توفیق را دارند که میزبان قدمگاه هزاران زائر اربعین حسینی از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر باشند.
 
امام جمعه ایلام وحدت و همبستگی را لازمه پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها دانست و گفت: مهمترین مطالبه مردم و رهبری مسائل اقتصادی است و باید به این مهم توجه ویژه شود، دولت هم تمام هم و غم خود را در این خصوص برای عملیاتی کردن این مولفه گذاشته است./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار