اختصـــاصــــی تابناک/ تابناک گزارش می دهد؛
شرکت توزیع فرآورده های نفتی همگام و همراه مردم بوده و در حال حاضر به دلیل نیاز مردم به سوخت، تمامی تلاش خود را در جهت توزیع کالابرگ انجام می دهد.
کد خبر: ۵۱۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 24 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،رییس شرکت فرآورده های نفتی شهرستان کهگیلویه در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تابناک گفت: از فروردین سال ۹۵ به فرمانداری های شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و همچنین به تمامی بخشداری ها در خصوص توزیع  ه دوم کالا برگ نفت سفید اطلاع رسانی کردیم اما متأسفانه مردم در این خصوص سهل انگاری کردند و الان در حال حاضر با رسیدن فصل پاییز و زمستان و نیاز به سوخت به فکر تهیه کالابرگ افتادند.

برای سوخت رسانی اولویت با نقاط سردسیر و صعب العبور است/برای توزیع سوخت هیچگونه مشکلی نداریم
وی گفت: شرکت توزیع فرآورده های نفتی همگام و همراه مردم بوده و در حال حاضر به دلیل نیاز مردم به سوخت، تمامی تلاش خود را در جهت توزیع کالابرگ انجام می دهد.
سبزی پور با بیان اینکه برای توزیع نفت سفید اولویت شرکت سوخت و فرآورده های نفتی با نقاط سردسیر و صعب العبور است گفت: در حال حاضر تعداد ۳ دستگاه نفتکش ۲۰ هزار لیتری، ۱۷ دستگاه ۳۰هزار لیتری و یکدستگاه ۱۲ هزار لیتری جهت سوخت رسانی نفت سفید به روستائیان و عشایر در اختیار داریم و در این زمینه هیچگونه مشکلی نداریم.
سبزی پور در پایان صحبت های خود گفت: هم اکنون سایت جهت ثبت نام کالابرگ نفت سفید باز است و مردم میتوانند در این زمینه اقدام کنند.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار