ستارگان مازندرانی در لیگ کشتی آزاد کشور به عنوان قهرمانی دست یافتند.
کد خبر: ۵۱۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 24 October 2017
 لیگ کشتی آزاد کشور در سال ۹۶ به نام و کام بیمه رازی شد، تیمی که دیدار‌های مقدماتی اش را در جویبار برگزار کرد تا مازندرانی اطلاق شود هر چند همه می‌دانیم که بیمه رازی متعلق به استان خاصی نیست با این حال تعدد نفرات مازندرانی در این تیم قهرمانی قابل پیش بینی اش را برایمان جالب کرد.
 
در کاشان دور نیمه نهایی و فینال برگزار شد که بیمه رازی پس از پیروزی ۵ به ۳ در نوبت صبح مقابل هلدینگ فراز قائم شهر به دیدار نهایی رفت و در آنجا هم ۵ به ۳ تیم ایزی پایپ کاشان را برد و قهرمان شد.
 
در این مسابقه سه پیروزی از ۵ برد انفرادی بیمه رازی را مازنی‌ها و سید احمد محمدی، محمدجواد ابراهیمی و مجتبی گلیج رقم زدند.
 
کاشانی‌ها هم دو برد از سه برتری را از مازندران داشتند که نادر حاج آقانیا و مهران نصیری بودند که هر دو هم پیروزی‌های ارزشمندی بود.
 
حاج آقانیا موفق شد یونس سرمستی آذری مدعی وزن اولی تیم ملی را شکست دهد و نصیری هم موفق شد از سد مسعود اسماعیل پور باتجربه و مازنی گذر کند.
 
تیم بیمه رازی با هدایت غلامرضا محمدی در حالی قهرمانی را به چنگ آورد که سعید نیستانی مربی جوان جویباری را هم در کادر فنی داشت.
 
اما ستارگان ساری نتوانست مثل دو دوره قبل دستکم به فینال برسد و در نهایت سوم شد.
 
ساروی‌ها نیمه نهایی را ۵ به ۳ مقابل تیم ایزی پایپ کاشان باختند و به رده بندی رفتند و در آنجا ۶ به ۲ تیم مازنی هلدینگ فراز قائمشهر را شکست دادند.
 
پیروزی فرزاد عموزاد خلیلی، امید حسن تبار و کامران قاسم پود اسباب سومی ساروی‌ها را فراهم آورد و عجیب اینکه ماگومد قربان علیف روسی که جذب این تیم شد، هر دو مسابقه اش را باخت تا تاثیر زیادی بر روی نتیجه کلی تیم داشته باشد.
 
هلدینگ فراز قائم شهر در اولین نوبت تیمداری خود در لیگ کشتی حضور خوبی داشت و چهارم شد که در سال‌های بعدی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.
 
اما در لیگ کشتی فرنگی تیم بیمه رازی قهرمان شد که مازندران تیم نداشت، اما علی ارسلان و امیرحسین حسینی هر دو در عضویت تیم قهرمان بودند.
 
مهدی بالی و مهدی محمدزاده هم برای تیم شهدای مدافع حرم قم به روی تشک رفتند و تجربه کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار