رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: از مجموع اعتبار یک هزار و ۴۱۸ میلیارد تومانی مصوب امسال فارس، ۳۸ درصد آن در قالب اسناد خزانه به این استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۵۱۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 05 November 2017
ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس گفت: این اعتبارات مشتمل بر اعتبارات تملک دارایی سرمایه، اعتبارات سه درصد درآمد نفت و گاز، اعتبارات ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده و اعتبارات متوازن از امکانات کشور است.

وی افزود: در بخش اعتبارات تملک دارایی ملی که در ۲ بخش ملی و ملی با ویژگی استانی تقسیم شده در مجموع ۱۴۹ طرح با بیش از یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تا کنون حدود ۷۷ درصد از این رقم برای تخصیص در بخش‌های مختلف و در حمایت از ماده واحده بودجه سال ۹۶ به استان ابلاغ شده است.

تاجگردون ادامه داد: در سال‌های ۹۳ و ۹۴، دولت با رویکرد استفاده از ابزار نوین مالی، ظرفیت‌های ملی اسناد خزانه و اوراق مشارکت را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس تصریح کرد: از آنجا که ظرفیت‌های اسناد خزانه به تفکیک ابلاغ شده، مدیران و دستگاه‌ها باید نسبت به وصول اسناد خزانه اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار