مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت:در سالجاری تعداد پنج پروژه تحقیقاتی به ارزش 1300 میلیون ریال مصوب و عقد قرارداد شده است
کد خبر: ۵۳۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 28 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : در راستای استفاده از پتانسیل علمی و پژوهشی دانشگاهها و موسسات پژوهشی، در سال جاری از تعداد 19 اولویت تحقیقاتی این شرکت، پیشنهادات متعددی وصول شده که برخی از آنها منجر به قرارداد و بقیه در حال طی روند اداری می باشد. 
اکبر حسن بکلو ضمن اعلام خرسندی از استقبال پژوهشگران از فراخوان همکاری با این شرکت، اعلام کرد : در سالجاری تعداد 32 پیشنهاد به دفتر تحقیقات ارسال شده است.
وی افزود : در همین راستا ضمن انجام فراخوان پیشنهاد اولویت های تحقیقاتی برای سال 97، جهت برنامه ریزی تحقیقات، شرکت از میان اولویت های سالجاری نیز اقدام به قبول پیشنهاد تحقیقاتی می نماید. 
حسن بکلو همچنین تصریح نمود: برخی از پروژه های شرکت که در سال جاری به اتمام رسیده در سطح ملی مطرح شده است که دو نمونه تولید نمونه روغن های پلی استری ترانس و همچنین ساخت دستگاه تشخیص انشعاب غیرمجاز از این موارد می باشد. 
در خاتمه ایشان از کلیه پژوهشگران مستعد استان جهت پیشنهاد پروژه تحقیقاتی، نظارت بر پروژه، داوری پروژه های تحقیقاتی و همچنین تالیف کتاب دعوت به همکاری نمود که در صورت تمایل با دفتر تحقیقات شرکت ارتباط برقرار نمایند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار