کد خبر: ۵۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 27 June 2015
رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه کشتی استان البرز در رده‌بندی کشوری جایگاه پنجم را از آن خود کرده است، گفت: رقابت‌های کشتی نونهالان و خردسالان استان البرز برگزار می‌شود.
مصیب ده‌بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز در رشته کشتی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است، اظهار داشت: البرز یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشتی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون قهرمانان نامی و ارزنده‌ای از استان البرز در رشته کشتی به کشور و جامعه ورزشی معرفی شده است، افزود: کشتی استان البرز همواره در مسابقات جهانی، بین‌المللی، آسیایی و کشوری قهرمانان شاخصی را به کشور و مجامع جهانی معرفی کرده است.

رئیس هیئت کشتی البرز با اشاره به اینکه مسابقات داخلی کشتی در رده سنی جوانان در  ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات نونهالان و خردسالان کشتی روز جمعه 12 تیرماه در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این دوره از رقابت‌ها در سطح استان البرز برگزار می‌شود، تصریح کرد: سعی شده به سبب همزمان شدن رقابت‌ها با ایام ماه مبارک رمضان این مسابقات در ساعات بعد از افطار برگزار شود تا ورزشکاران با توانایی بالاتری در عرصه رقابت حاضر شوند.

ده‌بالایی با اشاره به اینکه کشتی استان البرز در رده‌بندی کشوری جایگاه پنجم را از آن خود کرده است، گفت: در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان دوکشتی‌گیر البرزی در تیم ملی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تیم ملی کشتی، از ظرفیت ورزشکاران استان البرز استفاده شده است، اظهار داشت: در رشته آلیش بانوان نیز نماینده استان البرز برای شرکت در مسابقات آسیایی که در ایران برگزارمی‌شود، حضور پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار