رئیس هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی گفت: هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی در مسابقات روز گذشته توانست به مقام قهرمان کشوری کوراش دست یابد.
کد خبر: ۵۶۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 04 February 2018

به گزارش تابناک : حسین محمودی اظهار داشت: هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی با تلاش بسیار و وجود ورزشکاران ماهر، مستعد و قدرتمند در مسابقات روز گذشته در استان یزد با رقیبان خود مبارزه کرده و توانست به مقام قهرمان کشوری کوراش دست یابد.

رئیس هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی گفت: دو تیم این استان در مقابل استان‌های سرآمد کوراش مانند استان‌های یزد، تهران، البرز، گلستان، مازندران و نظایر این استان‌ها توانایی کسب سه مدال طلا و سه برنز و به طور کلی 6 مدال مختلف را داشت، در حال حاضر نفرات برتر خراسان‌رضوی در رشته ورزشی کوراش به مدت یک هفته در اردوی انتخاباتی یزد هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه روند کنونی و همچنین برنامه‌ریزی مطلوب توسط متولیان مربوطه، هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی کسب حداقل چهار سهمیه و دو مدال در مسابقات اندونزی جاکارتا و دو سهمیه و یک مدال در مسابقات جودو را پیش بینی می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو پایگاه فردوسی و خانه جودو در مشهدمقدس و دو پایگاه چناران و رادکان در چناران وجود داشته و هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی در حال آماده سازی دو پایگاه دیگر در سبزوار و تربت‌جام است.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار