دبیر هیئت جودو استان اصفهان:
تابناک: دبیر هیئت جودوی استان اصفهان در پاسخ به اعتراض برخی جودوکاران استان اصفهان مبنی بر معرفی شاگردانش برای تجلیل در شورای شهر گفت: جودوکاران حاضر در این مراسم شاگرد من نبودند.
کد خبر: ۵۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 04 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدهمایون طبایی اظهار کرد: قرار شد از برخی قهرمانان مرد و زن رشته جودو طی دو مرحله در شورای شهر اصفهان تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه من خودم در این مراسم تجلیل حضور نداشتم، تصریح کرد: ما پیگیری این تجلیل را از قبل کرده و رایزنی‌های لازم را انجام داده بودیم.

دبیر هیئت جودوی استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که چرا برخی جودوکاران نسبت به این تجلیل اعتراض داشتند، افزود: در اصفهان اگر کاری هم انجام بدهی چنان بلایی سرت می‌آورند که تا ابد دیگر به فکر هیچ کاری نیفتی!

وی ادامه داد: ما کانال‌های بسیاری زده بودیم تا بتوانیم از چندین جودوکار افتخارآفرین استان تجلیل به عمل آوریم، اما از کجا بدانیم در لیست نفراتی که قرار است تجلیل کنیم، نام چه شخصی را باید اول بنویسیم و نام چه فردی را دوم.

طبایی در پاسخ به افرادی که وی را متهم به ارسال نام شاگردانش برای تجلیل در شورا می‌کنند، گفت: آیا تجلیل از برخی قهرمانان جودو ظلم و یا گناه است؟ و یا نیک‌اقبال، باجلان و روحانی شاگرد من هستند؟ حرف را همه می‌زنند اما باید ببینید این حرف‌ها صحت دارد یا خیر.

وی افزود: جالب است که این افراد معترض چه میزان برای این حرف‌ها وقت می‌گذارند، اما اگر به آنها بگویید به هیئت بیایند و کمکی به ما بدهند، هیچ‌کدام وقت ندارند.

دبیر هیئت جودوی استان اصفهان تاکید کرد: ادب حکم می‌کند زمانی که از فردی قرار است تجلیل ‌کنند، در مراسم تجلیل حضور داشته باشد، سئوال من این است که چرا این آقایان معترض که دعوت شده بودند، در مراسم تجلیل حضور پیدا نکردند، ما که این میزان برای آنها زحمت کشیده بودیم، آیا نباید برای این تلاش ما ارزش قائل می‌شدند و به مراسم تجلیل می‌آمدند.

وی اضافه کرد: این کار ما سبب می‌شود آبروی ما هم جلوی شورای شهر برود، چرا که می‌گویند تو که این همه برای دعوت این افراد وقت گذاشتی، چرا آنها نیامدند.

طبایی با طرح این سئوال که انگیزه‌ای که من برای برگزاری مراسم تجلیل داشتم چه بود؟ تصریح کرد: این تجلیل‌ها برای من چه سودی دارد، آیا برای خودم چیزی می‌خواهم یا قصد خودنمایی دارم؟ ما که تمام تلاشمان برای قهرمانانمان است تا به آنها انگیزه برای کار کردن بدهیم، پس این صحبت‌ها که در مورد ما می‌کنند چیست.

وی افزود: آیا جودوکار نابینایی که دو مدال برای ما به ارمغان آورده شاگرد من بوده‌ است؟ افراد نباید بی‌انصاف باشند، چرا که بهشت و جهنم بسیار به ما نزدیک است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار