ستاره این روزهای الدحیل حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مهاجمی مراکشی است که با گلزنی های متوالی در آستانه دومین آقای گلی لیگ ستارگان قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 27 February 2018

به گزارش تابناک : مراکش به عنوان اولین حریف ایران در جام جهانی 2018 روسیه این روزها با تعدد ستاره های فوتبال روبرو شده است تا جایی که معلوم نیست با این همه لژیونر سرمربی فرانسوی چگونه فهرست نهایی خود برای سفر به روسیه 2018 را خواهد بست.


یکی از بازیکنانی که وضعیت مبهمی برای حضور در فهرست نهایی مراکش دارد یوسف العربی ستاره مراکشی باشگاه الدحیل قطر است، مهاجمی 26 ساله که در مسیر دومین آقای گلی لیگ ستارگان قرار دارد و این روزها با بازی های درخشان خود در رقابت های داخلی همین طور لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر توجه رسانه های مراکشی را به خود جلب کرده است.


خبرگزاری آلمان در گزارشی جالب پیرامون شرایط این روزهای ستاره های سرشناس مراکش برای دعوت به تیم ملی نوشت:«بازیکنان مراکشی در انتظار تصمیم هروه رنارد سرمربی فرانسوی برای انتشار فهرست ملی پوشان برای حضور در اردوی آماده سازی ماه مارس و دو دیدار دوستانه با ازبکستان و صربستان قرار دارند. فهرستی که با ترافیک شدید بازیکن روبرو است و مشخص نیست چه بازیکنی این شانس را پیدا خواهد کرد تا پیراهن تیم ملی را برتن کند».


در ادامه این گزارش آمده است:« هروه رنارد در آخرین صحبت های خود اعلام کرده این شانس را به تمام لژیونرهای اروپایی و آسیایی مراکش خواهد داد تا یک بار دیگر بخت خود برای حضور در جام جهانی را امتحان کنند که یکی از این بازیکنان می تواند یوسف العربی ستاره این روزهای باشگاه الدحیل دوحه باشد، مهاجمی که در مسیر دومین آقای گلی در لیگ ستارگان قرار دارد و با 21 گل زده نقش مهمی در صدرنشینی الدحیل ایفا کرده است ضمن این که در لیگ قهرمانان آسیا نیز دو گل از سه گل تیمش در جریان برد برابر الوصل امارات را به ثمررساند تا مدعی آقای گلی در آسیا نیز لقب بگیرد».


العربی در مصاحبه با خبرگزاری آلمان گفت:« آرزویم پوشیدن پیراهن مراکش در جام جهانی 2018 روسیه است چون تاکنون پیش نیامده با تیم های ملی رده های سنی مختلف طعم حضور در تورنمنتی بزرگ را بچشم اما می خواهم از شانسی که دارم تا روز پایانی استفاده ببرم و بلیت سفر به روسیه را دریافت کنم».


او ادامه داد:« در راه رسیدن به این آرزو همه تلاشم را با الدحیل در لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهم داد تا توجه هروه رنارد را به خودم جلب کنم. او کسی است که من حضور در تیم ملی و بازی با پیراهن مراکش را زیرنظرش تجربه کردم و خوب می دانم بهترین ها را برای جام جهانی انتخاب خواهد کرد از همین رو با اطمینانی که به توانایی خودم در گلزنی و بازی در خط حمله دارم می خواهم مسافر جام جهانی باشم».


ستاره مراکشی الدحیل تصریح کرد:« من هیچ رابطه خاصی با هروه رنارد ندارم و نمی دانم چرا شایعات پیرامون پیغام دادن به این مربی از جانب من نقل محافل شد. همواره به نظرات او به عنوان سرمربی احترام گذاشتم و ایمان دارم او بهترین تصمیمات را برای تیم ملی کشورم و تمام بازیکنان حاضر اتخاذ خواهد کرد».


العربی در پایان به شرایط خودش و الدحیل در رقابت های پیش رو اشاره و گفت:« در حال حاضر با 21 گل زده آقای گل لیگ ستارگان هستم. هدف مان در الدحیل تکرار قهرمانی در قطر و رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان است. ما دو بازی حساس پیش رو داریم که اولی با الخور و دومی با السد نزدیک ترین تعقیب کننده مان در جدول است که این بازی به نوعی فینال فصل خواهد بود چون اگر برنده شویم قهرمانی مان مسجل خواهد شد».

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار